Goede Tijden Slechte Tijden...elke dag een "boring" dag. Had het ook gemist hoor, die mk van Lorena.....pfffff.... Weet haast wel zeker dat er weer ergens een baby gejat wordt! Dat is denk ik puur om het soapgehalte hoog te houden :-D
Ik zag toch echt weer een buikje vandaag! Of het komt omdat ze positiekleding draagt, met zo'n strakke band om de taille... Hopelijk draagt ze een nepbuik. En aangezien ze met Nick zoende, zullen ze wel spoedig gaan nuecken. En dan vind hij het kussentje onder haar kleding... dat lijkt me een spannende cliff!
Nou....... de spanning is er toch wel af toch....als je het scenario al in je hoofd hebt zitten! Hahahahahahahaha
zo , zo te lezen heb ik het al te lang niet meer gezien.... meestal kijk ik het even niet, en dan kan ik het verhaal nog volgen maar nu... lorena mk? sil gaat dood?
zo wat zitten jullie veel te kletsen zonder mij [-X maar.., ik heb het vandaag niet gezien, vertel! ik ken iemand die van een persoon 1 zaadcel had gestolen die ingevroren was en toen stiekem icsi heeft gedaan door een student toestemming te geven en toen zwanger is geraakt, en toen een miskraam kreeg, maar vervolgens wel kussentjes onder haar kleren ging dragen omdat ze positiekleding kreeg van de man die er achter was gekomen dat zijn zaadcel gestolen was 8-[
ik was op jou aan het hameren (die hamer had ik nog van de keer dat jij op mijn hoofd hamerde om dat je de koffer niet in wilde 8) ) ontopic: tja.. t is wat.. die soap
Oh, sloeg jij mij....tjah...ik wilde dat koffer wel in....maar het paste gewoon niet! Bijpraten: Dennis en Anita hebben ruzie over Rick : joh! Ludo is weer eens betrapt : joh! Euh....heb niet echt aandachtig gekeken... Oh ja, Bing wilde Sjors zoenen (of heeft gezoend) Nick kust Lorena (of bijna)..... Jef gaat uit zijn stekker (door het gesprek tussen Dian en Ludo op Dian haar mob.).
Update Maandag 7 April 2008 Sil komt in het ziekenhuis bij bewustzijn. Laura en Robert vertellen hem de volgende dag dat hij een harttransplantatie moet ondergaan. Vooral Laura heeft het hier moeilijk mee, en ze is bang om Sil te verliezen. Janine heeft een geluidsopname in handen waaruit blijkt dat Ludo Dian had kunnen redden van de dood. Ze laat de opname aan Barbara horen. Zij vindt dat Janine hier meteen mee naar de politie moet gaan. Janine twijfelt en laat de opname eerst aan een advocaat horen. Zij zegt dat deze geluidsopname niet als bewijsmateriaal kan worden aangevoerd. Later die dag besluit Janine de opname aan Nina te laten horen; zij schrikt behoorlijk. Dennis en Anita hebben eindelijk samen een huis gekocht. Ze zijn dolblij. Noud is minder blij, want hij twijfelt aan de stabiliteit van hun relatie. Als Dennis en Anita de lening en verzekeringen van het huis willen regelen, lopen ze tegen een serieus probleem op. Hun levensverzekering zal fors duurder uitvallen, omdat Anita sero-positief is. Daardoor zouden Dennis en Anita hun droomhuis mogelijk niet kunnen betalen. Vooruitblik op Dinsdag 8 April 2008 Janine besluit Nina niet langer te ontzien. Ludo triomfeert bij de eerste beursnotering van Sanders Inc., maar dan arriveert Nina. Lorena laat Nick inzien dat Sjors hem soft heeft gemaakt. Haar woede op Jack inspireert Charlie tot een nieuwe Lovetree-cursus.
Update Dinsdag 8 April 2008 Nina gelooft niet dat haar vader iets met Dians dood te maken heeft, ondanks de geluidsopname op Dians mobiel. Janine vertelt Nina over een hoop criminele daden die Ludo heeft gedaan waar Nina nog niets vanaf wist; onder andere de verdwijning van Martine Hafkamp en Robert die aan een alcoholinfuus is gelegd. Ludo gaat vandaag met Sanders Inc. de beurs op. Een belangrijke dag voor Ludo dus. Er is volop pers aanwezig en Jack geeft, tot Nicks ongenoegen, een gelikte presentatie. Maar dan komt Nina binnengestormd die acuut met Ludo wil praten. Ze laat hem de geluidsopname op Dians mobiel horen. Ludo schrikt van de opname en probeert zich eruit te praten. Nina gelooft hem niet meer. Dan komen Janine en Jef binnen. Jef hoort de opname. Hij schrikt behoorlijk. Deze opname is voor hem reden genoeg om Ludo's presentatie op de beursgang te verpesten. Hij laat aan alle aanwezige pers de geluidsopname horen...! Vooruitblik op Woensdag 9 April 2008 Terwijl Jack en Nick proberen Ludo's reputatie te redden, gaat Ludo achter Nina aan. Het lukt Dennis maar niet om Anita te vertrouwen. Hij confronteert haar hiermee. Zowel Sjors als Nick beleven een intiem moment met een ander.
Update Woensdag 9 April 2008 Jef wordt door de beveiliging van Sanders Inc. buiten gezet. De journalisten smullen van de opname op de telefoon. Lorena is woest op Ludo en slaat hem vol in zijn gezicht. Dorothea hoort op de radio dat Jef naar Ludo is gegaan. Ze wil dat Jef hulp gaat zoeken, want zo kan het niet langer. Nina komt er na jaren achter dat haar vader knettergek is. Als Ludo ineens op de stoep staat bij Janine, maakt Nina hem duidelijk dat ze hem niet wil spreken. Wat moet ze met zo'n vader? Bing probeert Sjors op te vrolijke en neemt haar daarom mee naar het strand. Sjors en Bing genieten van het dagje uit. Als ze thuis komen gaan ze samen koken. Ze hebben een heerlijke dag samen. Als Bing naar huis gaat, geeft hij Sjors een kus op haar mond. Op dat zelfde moment komen Lorena en Nick ook nader tot elkaar. Ze zoenen zelfs! Vooruitblik op Donderdag 10 April 2008 Robert en Laura worden op de proef gesteld als Sil een hartstilstand krijgt. Barbara begint zich buitengesloten te voelen. Vicky doet een poging om Floris en Noud nader tot elkaar te brengen. Lorena wil alleen onder een bepaalde voorwaarde met Nick trouwen.