GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ff vraagje heb het niet helemaal meer gevolgd maar die vriendin van naud die heeft ineens een vader hebben ze ook een test gedaan net als bij die andere waarvan ze dacht dat het haar vader was?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Toys,
    Kan je niet gewoon de link geven ;)

3. ja, en deze was positief

jannes, wat zeg je nou? waar las je dat?

elmo: :)

4. http://www.rtl.nl

Edit mod (Elmo): deel van de link verwijerd. Rekte de pagina uit.

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nee, ze hebben geen test gedaan! Die ouders van Floris hebben het toegegeven. Maar ze hebben GEEN test gedaan, ik herhaal GEEN TEST :D

6. oops, sorry elmo!

haha thunderangel, nu is t duidelijk. dus er kan nog vanalls gebeuren ;)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zal het volgende keer VERWIJDEREN :-D

8. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ben benieuwd hoe het met Lorena gaat vanavond.

9. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Donderdag 10 April 2008

Vicky heeft een verrassing voor haar vader en Noud. Ze gaan samen klimmen. De dag loopt alleen niet helemaal zoals gepland. Noud en Floris hebben een woordenwisseling en Floris besluit naar huis te gaan. Noud baalt ervan dat Vicky haar vader overal mee naartoe neemt.

Sjors is van slag door de zoen met Bing. Bing wil Sjors terug, maar anderom niet. Bing voelt zich enorm gekwetst.

Sil heeft een hartstilstand gehad. Hij zal zich voorlopig heel rustig moeten houden. Als hij nog een keer een hartstilstand krijgt dan kan die fataal zijn. Robert voelt zich een slechte vader en komt nader tot Laura. Barbara voelt zich hierdoor buitengesloten. Robert belooft er vanaf nu voor altijd voor Sil en Laura te zijn.

Lorena stelt 1 voorwaarden aan het huwelijk. Ze wil trouwen in gemeenschap van goederen. Nick gaat akkoord. Fos komt onverwachts langs om te kijken hoe het met Lorena gaat. Hij komt erachter dat Lorena Nick niets heeft verteld over de miskraam. Hij eist dat ze het vandaag nog verteld.

Vooruitblik op Vrijdag 11 April 2008

Nina wil bij Milan intrekken en schrikt als hij dat niet wil. Het lijkt goed met Jef te gaan, maar dan krijgt hij slecht nieuws. Floris vraagt Noud om een tweede kans. Als Fos en Bing samen doorzakken, kan Fos Lorena's geheim niet langer voor zich houden.

10. djellybelly

zo ik was gister in de ikea en daar zag ik bing nou die is niet verkeerd hoor in het echt hahahahah die glinstering heeft die dus altijd ;)

zelfs mijn vriend zei het :D

11. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    wauwie!!!!!!.....ik vind het ook wel een hele leuke vent

12. oke Elmo, als je het verwijerd maak je het alleen nog maar erger :)

Bing in de ikea? ik had m meer in het arsenaal verwacht.
    wat had hij gekocht?

13. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Ja Bing mag er zeker wezen hoor! :p

14. djellybelly

k weet niet wat die gingkopen hij stond achter me in de rij en hij had een formulier in zijn handen :D

maar hij mag er idd wel wezen :D

15. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat een saaie k*tcliff weer!

De cliffs doordeweeks zijn nog spannender dan de vrijdagavondcliff :')

16. mmff.. vind ik ook wel..
    Nina wilt dr vader niet meer zien, maar in datzelfde gesprek zal het maandag wel weer goedkomen denk ik..

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Vrijdag 11 April 2008

Nina staat ineens op de stoep bij Milan. Ze wil bij hem komen wonen, maar Milan vindt het geen goed idee. Het gaat allemaal veel te snel. Nina gaat vervolgens naar Ludo en maakt hem duidelijk dat ze hem niet meer ziet als haar vader!

Jef heeft aangifte gedaan en voelt zich daarom een stuk beter. Hij gaat weer aan het werk in de Koning, maar dan krijgt hij een telefoontje van de politie. Ze gaan geen actie ondernemen tegen Ludo. Jef snapt er niets van. Ludo komt er gewoon weer mee weg.

Vicky snapt niet waarom het niet klikt tussen Noud en haar vader. Floris belooft Vicky dat hij normaal zal doen tegen Noud. Die avond gaan ze met zijn tweeen naar Noud. Floris biedt zijn excuses aan voor zijn gedrag tijdens het klimmen. Noud aanvaardt de excuses, maar vervolgens gaat het alweer meteen mis. Vicky springt er meteen tussen en probeert het te sussen en met succes.

Bing en Fos zetten het op een drinken in de Koning. Bing omdat hij liefdesverdriet heeft en Fos omdat hij gek wordt van Lorena. Mede door het alcoholgebruik praat Fos zijn mond voorbij. Hij zegt tegen Bing dat Lorena een miskraam heeft gehad!

18. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Het zal toch wel nét niet uitkomen hoor, wat Lorena geflikt heeft. Ze zal de nepbuik wel uit de kast trekken en over 7 maanden een baby stelen ;)

19. ik denk....

dat Fos het niet zegt tegen Nick en dat ze een hele tijd doet alsof ze zwanger is. maar dat Nick er tijdens dat circus achter komt, maar ondertussen toch al gek genoeg is op Lorena om haar niet te laten gaan. vervolgens krijgen ze weer een relatie maar dan....

20. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Anyone cares for some juicy inside-information? ;)

Milan is op 28 juni voor het laatst te zien in GTST.
    Hij gaat dood! :confused:

Lorena's leugen komt uit als ze voor het altaar staat met Nick. Maar terug naar Sjors kan hij niet, want die is intussen weer....met BING!

Charlie mag geen Twig meer zijn nadat ze gigantisch tekeer gaat tegen de groep waar aan zij cursus geeft. Ze besluit maar helemaal te stoppen met lovetree en wil er niets meer mee te maken hebben. Maar Lovetree laat haar niet zomaar gaan...iets met bloederige offers ;)

En als je nou blijft kijken, zie je dat dit allemaal ECHT gaat gebeuren!

Deel Deze Pagina