GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    word milan niet vervangen door een ander dan?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lijkt me lastig als je dood gaat ;)

Of hij gaat, net als Benjamin, als Caspertje verder ;)

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Valt jullie niet op, dat ik best gelijk krijg? :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

*zit op vingers* ;)

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik snap 'm wéér niet! :(

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

PAGINA 100!

DonderEngel: geeft niet ;)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow wias niet dat hij dood gaat ;)
    haha moet me er ook niet mee bemoeien als je het niet zeker weet he ;)

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Donderdag 17 April 2008

Bing weet niet of 'ie Sjors moet vertellen van Lorena's miskraam. Kan hij, als goede vriend zijnde, het maken om dit voor zich te houden? Die avond treft hij Sjors behoorlijk overstuur in Teluma aan. Sjors is er achtergekomen dat Nick en Lorena morgen al gaan trouwen. Bing besluit Sjors de waarheid over Lorena's zwangerschap te vertellen. 'Nick trouwt met Lorena om de baby, maar er is geen baby meer...'.

Rik wil dat Anita aangifte tegen Dennis doet, omdat hij haar diverse keren heeft geslagen. Anita ziet Dennis niet als een crimineel, dus ze wil geen aangifte doen. Laura adviseert Dennis om in therapie te gaan. De volgende dag vertelt Anita Dennis dat ze van hem wil scheiden.

Jack lijkt weer toenadering tot Charlie te zoeken; hij wil onverwachts op JJ passen en hij nodigt Charlie uit om met hem te eten. Charlie gaat erop in. Ze hoopt dat het weer goedkomt met Jack. Na een ontzettend leuke avond, staat Jack de volgende dag alweer bij Charlie op de stoep. Charlie denkt nu echt dat het goedkomt. Maar het tegendeel blijkt: Jack zegt haar dat hij 1000 euro alimentatie aan Charlie wil betalen voor JJ. Hij wil alles netjes 'afhandelen'. Charlie wordt boos; ze hoeft zijn geld niet!

Vooruitblik op Vrijdag 18 April 2008

Noud, Vicky en Nina organiseren een surpriseparty voor Fos. Fos is hier niet blij mee, tot hij de verrassing van zijn leven krijgt. Dorothea en Charlie krijgen onaangenaam hoog bezoek. Lorena raakt in blinde paniek en gaat wel heel ver.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht al, waar blijft ie :-D

10. Het Toys!
    lief dat je steeds de berichtjes plaats, maar misschien zou een link plaatsen naar de update ook handig zijn? scheelt wat ruimte ;)

Thunderangel, ik kan nu even niet antwoord geven op je vraag, Elmo zit nog steeds op dr vingers en het ziet er ernstig uit, dus ik ga haar eens helpen om die los te krijgen :)

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Nope heb geen link ... krijg dit via e-mail.

Ik stop wel met plaatsen indien nodig ... ik hoor het wel.

Toys

12. ... link naar je inbox dan? :)

13. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    @Toys: ik lees ze altijd wel, hoor! Neem het topic altijd mee in mijn dagelijkse rondje zwangerschapspagina!

14. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @Lia; Ja ik weet dat er een aantal meiden zijn die de updates lezen.

Maar ik hoor het wel als ze niet meer gewenst zijn ;)

Elmo?

15. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k lees ze ook altijd hoor heb niet altijd tijd om te kijken dus stel het ook erg opprijs dat je dit doet :D

16. nou dan is t toch goed zo :)

17. annatje

annatje Lid

7 apr 2008
    88
    0
    0
    call center agent
    ja ik vind het ook wel leuk
    tevens kan je de afleveringen ook gewoon terug zien op www.gtst.nl is ook wel lek voor als je je `s avonds verveeld.

vanaaf weer lekker gekluisterd aan de buis haha

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nee, ik hoorde afgelopen week bij Boulevard (volgens mij) dat zijn personage eruit gaat. Waarom weet ik niet meer precies.

19. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Nou hier is ie dan weer ;)

Update Vrijdag 18 April 2008

Sjors confronteert Lorena met haar leugen over de miskraam. Lorena wordt woedend en wil dat Sjors vertrekt. Sjors wacht net zo lang totdat Nick thuiskomt, zodat ze hem alles kan vertellen. Als Lorena Sjors niet weg weet te krijgen, slaat ze haar neer! Sjors valt bewusteloos neer. Lorena sleept haar naar een donkere kamer en bindt haar vast op een stoel...!

Charlie valt enorm uit tegen haar Lovetree-cursisten. Als Dorothea binnenkomt, schrikt ze zich kapot; wat is er met Charlie? Jef laat Dorothea inzien dat Charlie al die tijd alle Lovetree-cursussen heeft overgenomen en daardoor wel eens moe kan zijn. Die middag komt het hoofd van Lovetree langs bij Dorothea en Charlie. Ze hoort negatieve verhalen over Dorothea en is daarom erg boos.

Noud en Vicky hebben een surpriseparty voor Fos geregeld; hij wordt vandaag 18 jaar. Hoewel Fos de hele dag chagerijnig is, lokt Noud hem mee naar het feest. Als Fos zijn verjaardagscadeau krijgt, kijkt hij zijn ogen uit. Skylar is overgekomen vanuit Zweden! Fos is dolblij!

20. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Ik lees ook elke dag de updates van Toys.
    Laat maar komen dus!

Deel Deze Pagina