Ik was altijd helemaal verliefd op de naam Lieve en heb altijd gezegd dat als ik een meid krijg ik haar Lieve zal noemen. Helaas vond me vriend het een mannen naam (boeren he) dus dat ging over. Maar door dat kreng in GTST vind ik heel die naam niet leuk meer en daar baal ik zo verschikkelijk van dat zo'n leuke naam door zo'n tuttekop verpast kan worden. sorry moest het gewoon effe kwijt.
ik zou de mijne nooit uitlenen hoor! Ben benieuwd wanneer er nou echt duidelijk word wie de moordenaar is, want dat gedoe met nick is echt niks. Vind het zielig voor charlie. En nick heeft die brief toch niet geschreven.. Die lieve is ook echt iets van plan met de baby..
Nog iets bijzonders gebeurd gisteren? Tja, geen tv, dus ik volg het niet. Maar sinds dat Ludo gedoe ben ik erg benieuwd hoe dit afloopt.
Lees eens hier bij de spoilers: www.gtstclub.web-log.nl Barbara en Robert worden ook ontvoerd en Lieve probeert Charlie en baby zoveel mogelijk te isoleren
Gister bij GTST: Noud scheldt Dennis flink de huid vol; hij haat Dennis, omdat hij hem en zijn moeder in de steek heeft gelaten. Dennis is aangeslagen en zoekt steun bij Anita. Florien mag, dankzij Fos, Noud niet meer spreken of zien. Robert verbiedt haar om nog langer met Noud om te gaan. Fos weet het goed te maken met Florien door ervoor te zorgen dat ze Noud toch kan zien. Janine moet, om haar plek als directrice van Sander Inc. te behouden, een deal sluiten met het bedrijf DCG. Arend, directeur van DCG, kende Ludo erg goed, maar hij wil geen zaken doen met Janine, omdat zij geen ervaring heeft in het zakenleven. Janine vreest nu voor haar baan, maar dat gunt ze Dian natuurlijk totaal niet. Janine wil de strijd nu écht aangaan en bedreigt Dian met haar leven...! Vooruitblik op Vrijdag 20 Oktober 2006 Bing schrikt als Jack vertelt dat Nick verdacht wordt. Jef en Dorothea zijn bezorgd: wat hebben Sjors en Bing met de moord te maken? Als de scholieren Anita en Dennis pesten, kust Anita Dennis, voor de grap... toch?
lieve kent nick natuurlijk uit een verleden. zij komt uit belgie, en zijn moeder toch ook .... ben benieuwd. ik vind die lieve in ieder geval doodeng.
Dat belgische vrouwtje wat er sinds kort bij Charlie is, heeft iets met de verdwijning te maken van Nick. En ook die brief waarschijnlijk die er is met bekentenis van Nick...
Heb je dat ergens gelezen of denk je dat? Ik denk het nl ook. Ik ga die lieve steeds minder vertrouwen
Normaal kan ik het wel aan dat alles zo overdreven is in GTST, maar sjongejonge wat een drama maakt Charlie ervan zeg... Had Bing nou de kogels gekocht trouwens? Dat stukje heb ik even gemist namelijk, maar ze doen zo geheimzinnig...
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar nu je het zegt, misschien is zij wel een oude liefde, of is zij net als Sjors verkracht, of zijn zus. In ieder geval weet zij er echt wel meer van.
Ik heb besloten om een paar afleveringen niet te kijken(als het me lukt trouwens) ik kan nl niet tegen die spanning. Als ze een paar afleveringen verder zijn dan heb ik denk ik niet veel gemist, ik vind het zo lang draadig.
Take That speelt gastrol in GTST 20 oktober 2006, 21:06 (1 reactie) HILVERSUM (ANP) - Take That is aan het einde van het jaar te zien in een aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden. De Britse boyband zingt tijdens de bruiloft van Bing en Sjors het nummer Patience. De opnamen vinden plaats op 2 november, liet RTL vrijdag weten. Fans kunnen bij de opnamen aanwezig zijn. Volgende week wordt iedere dag een figurantenrol vergeven in Nederlands langstlopende soap. Take That was succesvol in de jaren negentig. Jason, Mark, Howard en Gary kwamen onlangs weer bij elkaar voor hun comeback, maar het bekendste lid van de band, Robbie Williams, houdt het bij zijn eigen carrière.