GTST

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by NikkiF, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ojaaaaaaaaa idd zeg! Was ik helemaal vergeten!

2. Dbm21

Dbm21 Actief lid

Jan 25, 2007
    375
    0
    0
    heej!
    even een vraagje!
    wat is er ook alweer met valentijn gebeurd?

EDIT: ik heb het al gevonden :)

3. Ze waren toch geduwd door Dennis? Tenminste dat dacht ik..

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Vind het 'nieuwe' liedje wel minder

5. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Dinsdag 26 augustus 2008

Vicky en Barbara zijn ontvoerd door Gilbert. Floris wil er alles aan doen om Vicky terug te krijgen, en licht Lorena, Laura en Noud in. Gilbert eist 300.000 euro van Floris, anders vermoordt hij Vicky. Noud en Floris vragen Josephine om 300.000 euro vrij te maken, maar zij zegt dat ze dat niet kan.

Dennis heeft Anita en Rik van het balkon geduwd. Ze vallen meters naar beneden en verliezen beide hun bewustzijn. Rik komt vrijwel meteen weer bij kennis, maar Anita is er erger aan toe. Ze wordt meteen naar het ziekenhuis gebracht. Haar toestand is kritiek. Ondertussen drinkt Dennis alsmaar meer alcohol. Hij denkt dat hij een dubbele moord op zijn geweten heeft en wil zichzelf gaan aangeven bij de politie. Even later staat plotseling Rik voor Dennis' neus in de Koning. Rik is woedend en zegt: 'Jij vuile hond, je hebt ons kind vermoord!'.

Vooruitblik op Woensdag 27 augustus 2008

Noud en Floris lijken Vicky te kunnen redden, maar als het mis gaat, aarzelt Noud geen moment en blijkt hij bereid te zijn zijn leven voor Vicky te geven. Nick weet niet of hij in een prachtige droom of in een nachtmerrie verzeild is geraakt.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    heey fijn de update kan het net terug kijken van vandaag volgens mij... en zo te lezen een hoop gemist :( agh morgen dan maar de herhaling!

maar is het kindje dood dan van rick enita?
    en hoe is het tussen nick en charlie?

sorry voor de vragen ;) maar ben nieuwsgierig

7. Sorry, maar ik moest gister zo lachen om Dennis.. Knap gespeeld ook.. Strontlazarus van een kruk donderen..
    En dan hoe hij het woord Mortuarium probeerd uit te spreken.. Morotorium... Ofzoiets.. kwam niet meer bij..

8. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Haha ik vond het ook geweldig! Hij speelt het fantastisch met zijn al niet te snuggere hoofd.. :)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    http://nl.youtube.com/user/GTSTfanforever

daar kan je alle aflevering bekijken, ook die van vandaag

Seizoen 19 komen ze in te staan.

Kan je gewoon terugkijken./

10. Niet meer actief

Wanneer gaat die verschrikkelijke Dennis er nou uit! :cry:

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    maar ik heb net alles terug gekeken kan gewoon op de rlt site hoor!

wel weet ik dat jack terug kom hij is e voor ong 3 maanden uit

12. Duurt niet lang meer hoor.. Ik las dat hij zich wilde laten opnemen.. nou ja prima..

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Jaaa, hij is echt zo nep

14. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Woensdag 27 augustus 2008

Anita komt in het ziekenhuis bij bewustzijn. Rik vertelt haar dat hun kindje het ongeluk niet heeft overleefd. Anita is ontroostbaar. Dennis drinkt ondertussen alleen maar meer alcohol. Laura moet flink op hem inpraten om te zorgen dat hij naar huis gaat.

De bloedtransfusie van JJ is goed verlopen. Nick en Charlie zijn erg opgelucht. Beide vertellen niets over wat er allemaal is gebeurd met Valentijn en Jack aan anderen.

Floris en Noud stoppen 300.000 euro naar nepgeld in een koffer en rijden naar Gilbert en Vicky toe. Floris moet keihard onderhandelen met Gilbert. Ze steken gelijk over: Gilbert krijgt de geldkoffer, en Floris krijgt Vicky. Als Floris en Vicky in hun auto willen stappen, ziet Gilbert dat er nepgeld in de koffer zit. Hij pakt een pistool en richt op Floris en Vicky. Noud ziet alles van een afstandje gebeuren en twijfelt geen moment. Hij rent op hen af en gaat vóór Vicky en Floris staan! Gilbert schiet en raakt Noud in zijn buik...!

Vooruitblik op Donderdag 28 augustus 2008

Janine wil Ludo en Nina verzoenen, maar dit pakt totaal anders uit dan zij verwacht had. Ludo zegt Irene zijn volledige medewerking toe en zorgt onbedoeld voor wrijving tussen Irene en Martijn. Bing en Dex adviseren elkaar op liefdesgebied.

15. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Update Donderdag 28 augustus 2008

Noud is neergeschoten door Gilbert. Meteen is de politie ter plaatse, dus Gilbert wordt meteen opgepakt. Ondertussen zakt Noud in elkaar en weet met veel moeite nog tegen Vicky te zeggen dat hij van haar houdt. Hij wordt naar het ziekenhuis overgebracht en moet meteen worden geopereerd. Gelukkig is Noud er na de operatie weer goed aan toe. Vicky en Noud leggen hun ruzies van de afgelopen tijd bij. Het is weer helemaal goed tussen hen. Noud heeft zijn eigen leven op het spel gezet om Vicky te redden; als dát geen ware liefde is...!
    Ondertussen gaat Floris op zoek naar het busje waar Barbara nog steeds in gevangen zit. Hij weet het busje te vinden en bevrijdt haar. Barbara is opgelucht, maar ook erg geschrokken van de hele situatie.

Dex is stapelgek op Nina, maar zij ziet hem niet zitten. Nina heeft namelijk een belangrijke afspraak met iemand van een groot modehuis. De man is geinteresseerd in Nina's tasjes. Dex onderbreekt het gesprek plotseling en doet zich voor als de Sales Manager van Tasjesdief. Omdat hij precies voor elkaar weet te krijgen wat Nina graag wil, speelt Nina het spelletje mee. Zodra de man weg is, valt Nina tegen Dex uit.

Ludo zegt dat hij zijn volledige medewerking zal verlenen aan de therapie die Irene voor hem voor ogen heeft. Ludo vertelt meteen heel open en eerlijk over allerlei dingen, waar Irene behoorlijk van schrikt. Dit legt druk op haar eigen relatie.

Janine wil de band tussen Nina en Ludo herstellen, maar dit wordt totaal verkeerd begrepen door Ludo. Hij denkt dat Janine iets van plan is. Een flinke ruzie volgt, waarna Ludo zegt dat Nina niet goed af is bij Janine. Hij zal er alles aan doen om Nina van haar af te pakken...!

Vooruitblik op Vrijdag 29 augustus 2008

Lorena raakt gefascineerd door Josephine en dringt zich aan haar op. Ludo is verbaasd als hij van Sjors hoort welke heldendaad Nick verricht heeft. Dex gooit zijn spierballen in de strijd om Nina voor zich te winnen.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jeetje zeg, die updates verklappen alles al, dat noud werd neergesschoten en dat ie dan geopereerd wordt en dat daarna alles weer goed met hem gaat etc.

Hoef je het net zo goed niet te kijken...

17. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    De updates worden NA de uitzending geplaatst en zijn geen spoilers.
    Als je GTST gemist hebt en je kijkt sochtends liever de herhaling moet je de updates misschien niet lezen?

18. of gewoon het berichtje van Toys niet meer lezen?

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb het niet specifiek tegen die berichten van Toys, gewoon de info die in de berichten staat, neme aan dat jij ze ook ergens vandaan haalt, toch?

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik denk dat Toys bedoelt dat je gtst op tv nog niet meer hoeft te volgen, zo gedetailleerd zijn de updates. Als je bijv. 2 weken alleen de updates leest kan je gewoon weer kijken en heb je niks gemist.

Als ik het mis heb Toys, moet je het ook zeggen hoor.

Share This Page