GTST

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NikkiF, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Vanavond weer! Ik hoop tegen beter weten in op meer info!

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @Nies......Sjors en Bing zijn toch al getrouwd? Zou alles dan toch goed komen, nog voor het einde van het jaar, zodat er nog een knallende bruiloft komt enzo?

Pfff...van mij mag het ook wel een beetje vaart krijgen. Als Robert en Barbara nou ook nog ontvoerd worden, straks ook Morris en SJors en Bing en dan is er niemand meer over, zitten ze allemaal stiekem in de kelder van de Rozenboom waar Arnie is teruggekomen als zijn evil-twin......pffff......

Maar zonder dollen, het moet wel iets met die Lieve te maken hebben...

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik vind die lieve niet zo lief hoor :eek: ;)
    maar het duurt zeker al veels te lang!.

4. Niet meer actief

Ja klopt, maar ze hebben natuurlijk nog geen feest gehad voor familie en vrienden, dus ik denk dat dat ermee te maken heeft.

5. Niet meer actief

Ik vond het nog steeds een vage aflevering vanavond...nu weten we nog niks :(

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Update Maandag 23 Oktober 2006

Dorothea is opgenomen in het ziekenhuis. Uit onderzoek blijkt dat Dorothea een maagzweer heeft, waarschijnlijk omdat ze zich teveel zorgen maakt. Bing voelt zich verantwoordelijk. Zijn moeder maakt zich waarschijnlijk zoveel zorgen, omdat ze denkt dat Bing iets met de moord op Ludo te maken heeft. Hij en Sjors besluiten daarom om Dorothea de waarheid te vertellen. Nadat Bing dat heeft gedaan is Dorothea erg opgelucht.

Jack is ontzettend jaloers als hij Anita en Dennis samen ziet. De 'nep-relatie' tussen de twee begint steeds meer op een echte relatie te lijken. Dennis is stiekem smoorverliefd op Anita. Jack wil Anita terugwinnen en probeert haar te overtuigen door haar vol op de mond te zoenen. Morris ziet dat...

Nina mag van Janine niet naar Morris toe, omdat zij hem nog steeds verdenkt van moord. Nina verzwijgt dit voor Morris, waardoor Morris denkt dat Nina iets voor hem achterhoudt.

Vooruitblik op Dinsdag 24 Oktober 2006

Morris denkt dat Nina en Janine iets te verbergen hebben in verband met de moordzaak. Wanneer Anita Jack vertelt dat Dennis veel beter kan zoenen, wordt Dennis hoopvol. Bing houdt zichzelf verantwoordelijk voor de gezondheid van Dorothea en ziet maar één oplossing: de waarheid vertellen.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zou het dan toch Bing zijn...? :confused:

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk dat ze dorothea gaan vertellen van dat spel wat ze gedaan hebben en dat bing de kogels heeft besteld.

9. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hebben jullie het gisteren toevallig niet gezien?
    bing en sjors hebben al de waarheid tegen dorothea gezegd!

bing was aan het sporten, kwam toen in de kleedkamer en vond
    de kogels in zijn sporttas, iemand wil hem dus de moord in de
    schoenen schuiven.
    hij verstopt de kogels in de tuin bij de rozenboom en belt de politie
    om anoniem te zeggen dat er een moord gepleegd gaat worden,
    maar de politie doet daar niks mee.

en dus schiet janine ludo dood.

10. Niet meer actief

Bing heeft Dorothea niet de hele waarheid vertelt let maar op....
    Hij houdt nog belangrijke info achter.....

Gr Sas

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Wat hebben ze gisteren dan tegen Dorothea gezegd dat ze opgelucht was? Of lieten ze dat weer niet zien omdat het zogenaamd spannend zou zijn?

Ik zou visite krijgen, dus netjes om acht uur tv uit en wachten op de visite...maar zij had volgende week in haar agenda staan......had ik gewoon lekker misselijk met de broek los op de bank kunnen blijven liggen......

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh, spuit 11, de vraag is al beantwoord door Moes,
    Excuse.....

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    wat bedoel je daarmee :rolleyes: :) ? weet jij meer? :p

14. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik denk wel dat dit de hele waarheid is van bing.

15. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Nee, ik denk het niet. Er is nog iets aan de hand met bing en Sjors. Maar wat.......?

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Er is in elk gval meer dan dat Bing gisteren aan zn moeder heeft verteld. Hij zei daarna tenslotte dat hij nog steeds tegen haar liegt.

Ik hoop dat vanavond een leukere aflevering wordt als gisteren, ik vond er niks aan.

17. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    In elk geval bleek vanavond dat Bing niet de hele waarheid heeft verteld. Ik denk (op basis van de aflevering van gisteren) dat Ludo door Nina is vermoord! Die is zo blij dat Nick bekend heeft. Zij heeft de kogels verwisseld (mijn man is ervan overtuigd dat het verwisselen van de kogels door een vrouwenhand is gebeurt en ik denk dat ook gezien te hebben).

18. Niet meer actief

Super deze topic. Ik heb nu al 2 avonden gemist en zo blijf ik tenminste lekker op de hoogte ! Helemaal top meiden ! Thanx

-X-

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik denk ook dat Nina haar vader heeft vermoord, zij is tenslotten niet helemaal YOVOL dus het zou goed kunnen :)

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja idd, en Morris zat ook aan haar te denken en dat ze toen zei; "ik wou dat mn vader dood was"... Blijft nog steeds gissen...

Deel Deze Pagina