dat weet ik ook niet maar ook niks met sjors toch? het stond zo op internet maar misschien ook niet want janine stond er vandaag toch maar gevaarlijk by met die bijl.. [/i]
Idd. ik vond René super! Hij speelde zo goed, dat bij zijn "smerige" akties de rillingen bij mij echt letterlijk over mijn rug liepen! Jammer dat hij nu dood is (hoop eigenlijk van niet).
Tis eindelijk weer een keer echt spannend bij GTST.. En dan hebben we nog de vraag wat gaat er met Anita gebeuren...
Ik vind Anita eigenlijk altijd al slecht spelen! (weet haar echte naam even niet meer hihi) Maar heb gelezen dat ze dood gaat!
Het ongeluk van Anita was inderdaad een beetje slecht geacteerd. Dat vraag ik me ook af. Telkens als zij in beeld komt moet mn mannetje al lachen, omdat ik telkens zeg; volgens mij is zij toch niet echt zijn zus, maar als is iets van plan.
Volgens mij is Anita nu gewoon dood. En Maxim is denk ik wel zijn echte zus maar ze is denk op Ludo zijn geld of spullen uit. Want ze wil ook niet dat Nina terug gaat naar haar moeder.
Anita is nog niet dood in de serie toch? en is de aflevering met haar dood scene ook niet geweest, hoe weten jullie dat haar dood slecht gespeeld is?
Anita is nu wel dood. Dat was gister ook rtl boulevard te zien, daar zeiden ze dat dit haar laatste scene was. Ze zit inmiddels al lang en breed uit in de VS. Vond het wel een tegenvaller hoor, had haar dood toch echt anders verwacht. Tja en wat maxime betreft: Tis weer wat anders in de serie. Ze blijft misterieus, ben toch wel heel benieuwd wat ze van plan is met ludo. Ik zie het trouwens ook nog wel gebeuren dat jack wat met janine krijgt. Hij kreeg de hele tijd flashbacks van haar, omdat ze hem zijn held noemde enzo.