anita is nog niet dood dus! wel erg als je zoeits te horen krijgt zeg... t leven zit haar niet echt mee!
kvind dat ze het heeeeel raar hebben gebracht dat anita dood gaat.. ja je nieren werken niet meer.. dus een donor zoeken.. ja dan zoeken we een donor! ja maar je kan niet geopereerd worden want je hebt inwendige bloedingen.. dus je gaat dood..
ik vind het nogal vaag dat je anita vrolijk ziet liggen en lachen in het ziekenhuisbed met rik en dan word verted dat haar nieren niet meer werken en inwendige bloedingen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat je er dan nog zo vrolijk bijligt. Dan heb je toch veel meer complicaties? ik had begrepen dat anita eruit zou gaan. Ik vind gt/st de laatste tijd best wel irri aan het worden. Laura die alles maar dan ook alles heeft meegemaakt en zich met alles bemoeit. Mensen met namen dat ik denk oh my god zo noem je je kindern toch niet? ees dex, nout en vicki (hallo is ze een hond?) ook die vele gezichten die niet kunnen acteren. Er zijn nog een paar types die ik leuk vind. Wat ik wel knap vind is dat als je verkracht, bijnavermoord, bedrogen bent je nog steeds geen therapie nodig bent of in iedergeval ronduit gek bent geworden. Als je dit hebt meegemaakt oh my god ik moet er niet aan denken. sorry wilde even zeiken
ik vond het idd ook heel slecht gespeeld.. vooral van die arts. nee nooit iets van gemerkt. nu valt t me wel op
wat een onzin wat die arts zei, door de bloedingen die ze heeft gehad is ze te zwak dus ze kan niet geopereerd worden? Dan doe je der toch een maand aan de nierdialyse en als ze weer sterker is kan je opereren. Want aan die bloedingen is ze al geopereerd...
Vind het ook allemaal een beetje vaag met Anita.. ze zit er ook wel erg goed bij voor iemand die er zo slecht aan toe is.. maar goed.. Enne Jack en Janine worden wel een stelletje binnenkort gok ik
Als je er zo uitziet als je interne bloedingen hebt, dan ben je een superheld ala superman. Dat kan echt niet hoor!
volgens mij heeft anita echt ''ineens'' besloten ermee te kappen.. de schrijvers waren zo aan het stressen dat ze het maar zo afgeraffeld hebben.. heeeele goedkope acteur als dokter ingehuurd, nouja acteur.. iemand die een paar zinnen kan onthouden dan.. ik vind het irritant om te kijken als ze weer naar rick en anita gaan.. maar dat zal waarschijnlijk snel over zijn
ik las dat de broer van rik terug komt in meerdijk.. tenminste terug komt.. hij is nieuw... offeuh... las ik dat nou hier hahaha!
Het hele verhaal van Anita en Rik doet mij een beetje denken aan de dood van Jennifer in As the world turns. Die kreeg ook ineens iets aan d'r nieren en toen was ze ook heel snel dood. Vond het aardig gejat dus, of ligt dat aan mij. Ook denk ik inderdaad dat Janine en Jack een setje gaan worden. Is Jack dan zoveel ouder dan Sjors. Sjors had de dochter van Janine kunnen zijn ( heeft ze ook nog een tijd gedacht). Ik vind het allemaal een beetje vergezocht de laatste tijd. Vind ik erg jammer. Ik denk dat de verhaallijnen en inspiratie een beetje ophoudt.
Sabine konning heeft per direct ontslag genomen om met haar nieuwe liefde in amerika ofzo te gaan wonen dus moesten de schrijvers gelijk iets bedenken.
Mee eens! maar dat was WEL goed geacteerd Ik denk ook dat Jack wel veel jonger dan Janine is, maar ja, in de liefde kan alles
ja of wat dacht je van renee doodgeslagen, en toen begraven, en ineens wassie ''levend begraven'' en ging hun weer achterna.. is ook uit ATWT met Adam