Ja ben er ook bang voor Vriend gaat vanavond studeren dus kan weer ff lekker uitgebereid janken bij GTST
Hahaha waren ook mijn gedachten bij Jack, ziet er wel schattig uit En ook ik heb weer een traantje gelaten
ik vind het ook echt emo.. wel vind ik vreemd dat anita ineens weg is, vrijdag was ze nog niet dood en nu wel. maar goed!
Vrijdag aan het einde, zie je Anita wegzakken en aan op het laatst, valt haar hoofd opzij en dan is ze dood. Je ziet het dus wel.
Pfffffffff ik hou het de laatste dagen ook al niet echt droog meer. Ik moet zeggen HEEEEEEEEEEEEERLIJK om ff ongegeneerd te janken! Vooral vrijdag toen Stefano in beeld kwam....ik zo: "snif snif, o, Stefanooooooo, blehhhhhhhhh". Toen kwam ik al helemaal los hahaha. Mijn mannetje kwam me maar ff troosten...was wel lief. Normaal zou ie zeggen Joh het is maar een tv serie hahaha...
Moest gister toch ook weer een traantje laten, toen rik en rikkie achter de kist stonden. Vond het zo emotioneel om te zien dat rikkie stond te huilen. Maar vind dat van jack wel een beetje overdreven hoor! haha hoe hij naar janine keek.
ja erg he. Ik had het ook niet meer droog toen in het ziekenhuis en thuis. Met de crematie vond ik het wel goed van mezelf toen was ik wel droog hehhe Mijn vriend zat me aan te kijken. En zelf moest hij zijn gezicht weg wenden en ff slikken zei hij. wat &^%%$ gevoel man zei hij echt erg man. Haar dochtertje en man achter laten,hij moet nu alles alleen doen,moeilijk hoor zei hij. Ik moet er niet aan denken en begon me te knuffelen. Waardoor ik meer moest huilen en lachen tegelijk.
ja denk het.. vind het niet heel erg Dex wordt wel een beetje vervelend nu hoor... of ligt dat aan mij?
nee mij ook niet maar vind het zo vaag allemaal nou inderdaad.... dat gedraai om Vicky heen... ZE MOET JE NIET wedden dat ze ooit nog eens voor hem valt of zullen ze dat nu aan het verzinnen zijn hahahaha
die gaat surfen in verweggiestan en laat opeens vicky en zijn net mee samenwonende vriendin barbara achter