ik vindt het toch niet erg als floris eruit zou gaan vindt het toch een saaie man ik denk heel stiekem dat rick en charlie iets krijgen waarom ik dat denk echt geen idee xx
Hier ook Ook al zag ik ook dat er een nieuwe jongen in GTST komt, weet ff niet welk karakter hij speelt, maar daar zijn Charlie en Ronja over aan het zwijmelen.. benieuwd wie dat is.. heb tot nu toe maar 1x de reclame voorbij zien komen
Volgens mij komt Floris wel terug..anders is het wel een heel snel afgerafelt "hij gaat eruit" stukje net zoals bij Anita.
Als hij merkt dat zijn creditcard is leeggeroofd komt hij zeker wel terug Ben benieuwd hoe danny de jong eruit ziet ik heb er nog niets van gezien, maar als hij op zijn broer lijkt mmm...
TOch nieuwsgierig even gaan zoeken en I found Him http://jan-kooijman.hyves.net/ Ziet er inderdaad niet verkeerd uit en volgens deze hyves vanaf morgen op tv
oh hij speelde toch 1 van die 2 homo's in ONM? Zo'n zacht zeikerig stemmetje had ie toen! Hoop dat ie nu wel normaal gaat praten.
het had wel leuk geweest als ze iemand hadden gevonden die een beetje op rik leek.... maar goed niet alle broers lijken op elkaar hebben jullie gister die foto's van Vicky gezien, wat een mooie meid is dat zeg.
de huisgenoot van danny is job, kennen jullie hem nog? hij is het niet, maar speelde wel vroeger job.
Ik had JOb niet herkend... Vond de acteur wel erg toegetakeld om er zo nerdie mogelijk uit te zien... daar verbaasde ik me vooral over. Maar dat zal dan wel zijn om hem onherkenbaar te maken.... MIsschien krijgt charlie wel wat met danny.... Vicky is idd een mooie meid....