Las vandaag dat Nick en Vicky dit voorjaar uit de serie gaan. Nick gaat uit zichzelf en Vicky wordt er uit geschreven, ze hadden niet echt een verhaallijn meer voor haar, nu haar vader er ook uit is. Van Nick vind ik het wel jammer dat hij eruit gaat. Van Vicky niet, dat vond ik toch al een verwend nest wat zich zo overdreven onzeker opstelde. Vond haar personage dus echt 10x niets.
Ja ik las het ook gister op SBS text. Jammer van Nick, das best een lekker ding om te zien vind ik.. Ja en Vicky vind ik idd ook niet veel aan.. Veel te suf..
Ja idd.. Ondanks dat hij af en toe een bad guy is, vind ik hem wel de charmanste van het stel.. Nee vind het serieus jammer dat hij stopt.. Maar ik hoop wel dat hij dan eerst Maxime ontmaskert, want die vertrouw ik voor geen meter..
Die Maxime vertrouw ik inderdaad ook niet. Ben heel erg benieuwd wat die allemaal aan het bekokstoven is.
En nina gedraagt zich ook als een kleuter, dus die gaat dan ook maar mee. En dex natuurlijk! die is ook irritant.
nina gedraagd zich zeer zeker als een kleuter.......echt niets aan! en die maxime mag er van mij per direct wel uit, wat een onuitstaanbaar mens zeg!
Niet alleen van Ronja, Charlie doet er net zo goed aan mee.. Maar let op, Sjors gaat er uiteindelijk met hem vandoor.. Onder het mom van, waar 2 vechten om een been, loopt de derde ermee heen.. Zoiets was het toch?
en als we dan toch bezig zijn, mag die vader van Bing ook weer per direct verdwijnen! met z'n ontzettend irritante lach! Ik vind op dit moment alle verhaallijnen een beetje zwak/saai, tijd voor wat nieuws.. een moord ofzo
Ja idd, die Stanga! Ik erger me echt kapot aan hoe die kerel lacht.. Echt verschrikkelijk! En er mag idd wel wat spannends gebeuren, en Jack & Janine, dat zijn net 2 pubers..
anders maken we onze eigen versie! en die sturen we even op nina eruit, dex, maxime en vicky... janine en jack blijven bij elkaar.. maar dan komt Ludo weer terug.. omdat hij janine terug wilt! en gaat op de ''ludo-wijze'' voor Jack zorgen... (of gewoon zoals day-dreamy zegt.. MOORD!) mwhaha zoiets?