ben ff zijn naam kwijt maar die vader van bing... dat lachje... pfffff vind het wel leuk hoe hij Bing en Lorena bij elkaar wilt brengen
maxim heeft niets met de arm van Ludo te maken. Nick is er op gaan staan. Maar gaat nick eruit dan? hij was laatst op tv heb hem er niets over horen zeggen zou wel jammer zijn. en de vader van Bing Pfff inderdaad n heel irritant lachje. Stanly heet hij pfff snap niet wat die vent erin doet vind hem geen toevoeging hebben aan de serie.
uhm even denken... was niet zo spannend volgens mij want kan me niet echt veel herinneren. Jack en Janine, walgelijk als altijd, proberen een uitje te plannen wat 'spannend' genoeg voor janine is. Lorena heeft de liefde aan Bing verklaard, maar die reageert er niet op. Charlie moest van Rik uit huis, die zit nu boven Teluma in het zolderkamertje. En de vader van Bing gaat op tournee met z'n band, Lorena wil mee, maar of ze nu echt mee gaat is me ontschoten. Verder ben ik alles vergeten... 8)
ze zegt tegen Bin dat ze meegaat om em uit te lokken, maar ik denk dat ze uiteindelijk niet meegaat..