De bachelor

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 28 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Oh, ik heb er zo veel zin in! Wie gaat er kijken?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ga van de week terug kijken, ben benieuwd.

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik zit me nu al weer te ergeren aan die vrouwen :roflmao: Ik kan er ook echt niet bij dat mensen (vrouwen) daar vrijwillig aan meedoen. Beetje ruziën om een man, die ondertussen met iedereen loopt te vozen. Maar... geeft wel heel vermakelijke tv :roflmao::roflmao::roflmao:

Phloxx en Melian vinden dit leuk.
  4. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik kijk samen met mijn vriend :D

5. In your eyes

Sommige keuzes had ik echt niet verwacht, is een heel divers groepje volgens mij.
    Iris springt er voor mij wel bovenuit, samen met Naddja. Alleen die Mieke zeg, wat een irritant mens!

Wat vinden jullie van de man in kwestie?

6. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Idd Mieke steekt er bovenuit wat irritaties betreft. Verder snap ik er een paar echt niet. Heerlijke tv echter!
    Ik vind hem niet bijzonder aantrekkelijk. Er mist iets. Vind hem misschien een beetje een doetje

7. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Een aantal dames komen mij best bekend voor.. Of is dit geen nieuw seizoen?

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ga het nog terugkijken, heerlijke televisie. Alleen mijn man vindt het echt verschrikkelijk, dus ik mocht niet kijken gisterenavond ;).

Melian vindt dit leuk.
  9. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Heerlijk en tegelijk echt tenenkrommend, dit programma. Volgende week nog maar eens kijken! Maar het kan ook zijn dat ik daarna alsnog afhaak. :confused:

De man is niet helemaal mijn man. Ik vind hem niet helemaal autenthiek ofzo en ook niet echt de mannelijke man die de kandidaten wel in hem lijken te zien. Maar ja, hij doet mee aan een programma waarin hij een horde dames om hem laat vechten. Da’s per definitie niet mijn type.

10. In your eyes

Het is wel een nieuw seizoen, maar volgens mij worden die kandidaten flink gerecycled ;)
    Je moet er maar net zin in hebben om steeds op tv te komen, zijn bepaalde types die zich overal voor aanmelden. In houserules zat ook een stel wat al eerder aan een ander programma mee had gedaan en een van de temptation island verleiders was ook weer bekend van take me out ofzo? Een van de vrouwen is model en actrice, dus dat zou ook nog kunnen. Ik denkt dat er in Nederland gewoon niet veel mensen zijn die zich vrijwillig lenen voor dit soort tv:D

11. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Haha het is zoooo fout dat het heel grappig is. Ik zie mezelf echt niet vechten om een man! Hij vecht maar lekker voor mij anders vind ik er niks aan ;) Ik blijf kijken :)

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Meerdere stellen zelfs
    Van die 2 meiden is die met het donkere haar de zus van andy vd meijden

En die donkere meid heeft mee gedaan aan peking express

In your eyes vindt dit leuk.
  13. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Haha dat zal het zijn :roflmao:

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik vind het best een vreemd concept. Hij heeft keuze uit 20 meiden en zij moeten het doen met 1 man :roflmao:.

Maar ik vind het heerlijke televisie haha.

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    En Leonique heeft meegedaan met 'Wie doet de afwas'. Ik herkende haar meteen, maar moest even googelen waarvan :roflmao:.

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hahaha

17. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Heerlijke televisie. Hoe die vrouwen naar elkaar kijken, smullen gewoon :roflmao: Ik kan niet wachten tot volgende week. Ik vind de bachelor wel een knappe vent maar misschien wat te gelikt. Mieke vind ik erg opdringerig. Naddja erg leuk.

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind de aankondiging al tenenkrommend. 20 ambitieuze vrouwen strijden om 1 man. Technisch gezien is het een ambitie, maar ik stel me wat anders voor bij ambitieuze vrouwen.

Marchella, Lill, Robijn89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik vind die vrouwen zielig, maar de man eigenlijk ook... Aan het eind zijn bv twee vrouwen aan het bespreken dat ze tot het eind over willen blijven met z’n tweeën. Ze hebben waar schijnlijk nog maar 15 met die man gesproken en weten al dat ze tot het eind willen blijven. Ik zou toch eerst uitgaan zoeken of hij überhaupt de moeite waard is. Die man is nu net de hoofdprijs in één of andere spelshow. Best triest...

En ergens heb ik ook wel het gevoel dat het allemaal in scène is gezet.

20. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ook ik kijk dit programma met heel veel guilty plessure!!
    Wat een leuke discussie van al die dames die aan andere programma's mee hebben gedaan. Echt te sneu idd. Maar ik ga het van het wknd nog een keer bekijken en dan met jullie commentaren erbij. En dan ga ik ze googelen. Dat geeft weer een nieuwe dimensie aan het programma.
    Mieke vind ik ook irritant!

Deel Deze Pagina