Anna Kournikova na 6 weken weer helemaal op gewicht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 30 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Zoals jullie misschien weten was Anna bevallen van een tweeling 6 weken geleden. Prachtig natuurlijk.

Maar nu komt er dus in het nieuws dat ze alweer helemaal op gewicht is ( zie ook de video bij het bericht)

Dat zou best kunnen natuurlijk. Maar na een tweeling er weer uitzien alsof je 18 bent.... ik vraag me af...zou dat echt kunnen?

Er gaan namelijk ook geruchten dat ze misschien wel helemaal nooit zelf zwanger is geweest.

Ik denk...dit is wel een leuk onderwerp voor hier op ZP

Link: https://www.nu.nl/achterklap/5109566/anna-kournikova-heeft-zes-weken-zwangerschap-oud-figuur-terug.html

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik denk het zeker, deels kwestie goede genen en deels hard werken. Maar ik had een collega die 7 kinderen had gekregen in 11 jaar en eruit zag als een 18 jarige. Geen streepje of rolletje te bekennen. Zelf helaas een ander verhaal, maar denk zeker dat het kan.

3. tuc

tuc Niet meer actief

#3 tuc, 30 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2018
    Ik zag er niet meer uit als 18 na mn bevalling, maar qua gewicht heeft dat niet eens 6 weken geduurd. Nu had ik wel geen tweeling maar ik geloof echt wel dat het kan. Toen hier de baby en het vruchtwater eruit was hoefde ik nog maar een kilo of 2/3. En kon ook direct na de bevalling weer mn eigen kleding aan. Ik heb daar ook niks aan gedaan verder.
    Ik geloof best dat dat na een tweeling ook kan, zeker als je traint.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ging het ook razendsnel en ik was 30kg aangekomen, totaal niet sportief ofzo, het vloog er na de bevalling gewoon razendsnel weer af. Kan me best voorstellen dat als je niet veel aan komt tijdens een zwangerschap én je bent ook nog eens sportief, je rap weer op je oude gewicht zit en relatief strak in je vel.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier geen tweeling maar binnen 3 maanden zat ik onder het gewicht van voor ik zwanger was. Vond ik verschrikkelijk want vond dat veel te mager maar snelle schildklier hè.

Anna Kournikova is een topsporter dus waarom zou dat niet kunnen?

6. HvO

HvO Niet meer actief

Sowieso denk ik dat de pressure om weer op je “normale” gewicht te komen voor iemand zoals haar ook veel groter is dan de gemiddelde nieuwe mama. Ze staat veel meer in de spotlights en is een ex-topsporter.

Daarnaast zie ik qua gewicht helaas ook veel bijvoorbeeld vriendinnen de mist in gaan door het mantra “voor twee eten”. Dan wordt het na afloop ook wel moeilijk denk ik.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Ik denk dat het in haar geval wel kan. Sterkte buikspieren, die schieten na de bevalling als een elastiek weer terug op zijn plek :p

Lovelive3, famofthree, pietje1987 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Denk ook dat wel kan maar, zou ook niet gek opkijken als die tweeling via draagmoeder ter wereld is gekomen. Vind het altijd wel erg wonderlijk dat elke celebrity minimaal 1 tweeling heeft. Alsof ze allemaal niet zo vruchtbaar zijn en ivf nodig hebben...

Alleen bij Roger Federer (2 tweelingen) geloof ik het.. zijn zus heeft ook een tweeling :p

Zelf was ik bij de 1e direct na de bevalling afgevallen juist en onder normale gewicht + buik direct weg.

XmoonlightX en Paardenbloem vinden dit leuk.
  9. HvO

HvO Niet meer actief

Ik vind dat zelf zo een gek idee, dat je vrijwillig voor een draagmoeder zou kiezen. Dat getrappel in je buik, de echo’s etc. Ik had het niet willen missen. :oops:

En ik heb het natuurlijk over vrouwen die zelf en gezond een kindje zouden kunnen dragen en dan voor een draagmoeder kiezen.

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Bij mijn eerste kind was ik maar 5 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Twee weken na de bevalling was ik 12 kilo kwijt. Dus praktisch gezien kan het zeker.

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik ben in de zwangerschap 10,5 kg aangekomen en een week na de bevalling was ik er al 12 kwijt. Inmiddels drie maanden na de bevalling en 19 kg kwijt.

Ik geloof dus zeker wel dat het kan. Juist als topsporter.

12. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Terug op gewicht kan zeker. Ik was 1,5 week na de bevalling alle aangekomen kilo’s al kwijt. Weer terug strak in mijn vel is een ander verhaal.:p Maar voor die mensen (Doutzen Kroes idem) is het hun werk om er goed uit te zien dus die werken daar meerdere uren per dag aan met ingehuurde trainers en therapieën.

Dat van die celebs met tweelingen valt mij ook op maar volgens mij is hun levenswijze helemaal niet zo gezond hoor, of je nou topsporter, actrice of zangeres bent, zoiets vergt toch wat van je lijf. Zowel qua prestaties als qua stress en lijnen etc. Daar kan je vruchtbaarheid echt van achteruit gaan.

13. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Tja, dat terug op gewicht wordt natuurlijk makkelijker als je de tijd krijgt om te sporten;)
    Maar goed, ik woog een week na mn eerste bevalling bijna 10 kilo minder dan voor ik zwanger werd. Maar of dat zo gezond was..

14. Stakato

Stakato Niet meer actief

Ik droeg binnen een week na de bevalling m’n broeken van voor de zwangerschap weer. Was 10 kg aangekomen waarvan al meer dan 5 kg uit baby en placenta bestond.
    Niets speciaals voor gedaan trouwens, niet ervoor en niet erna. Maar ik had na 6 weken nog niet zo’n platte buik als zij had!

Maar het verschilt van persoon tot persoon, een kleinere buik springt natuurlijk eerder terug, en als je een diastasis recti hebt, duurt het terugplooien ook veel langer. En als je veel gesport hebt zoals zij, zijn je buikspieren ook sneller weer in vorm.

Ik weet niet hoe zij er hoogzwanger uitzag, daar zijn geen foto’s van (draagmoeder zou me dan ook niet verbazen), maar misschien had ze wel niet een hele grote buik. En draagt ze spanx onder dr leggings ofzo. Big deal, fijn voor haar.

15. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ja het kan vast. Zeker als je goede genen hebt, sportief bent zoals zij en na de bevalling alle middelen tot je beschikking hebt om weer in topvorm te raken. Ik begrijp alleen nooit zo goed wat het doel is van het delen van deze informatie. Ze deed geen moeite om haar zwangerschap te delen met de buitenwereld.... waarom dit dan wel?

Marchella vindt dit leuk.
  16. jupke

jupke Niet meer actief

Hier hetzelfde. Na de bevalling was ik meteen weer op gewicht.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik het figuur van een 18 jarige had ;)

Lovelive3 en tuc vinden dit leuk.
  17. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Goede genen + personal training idd. Je bent überhaupt al een topsporter natuurlijk ook omdat in je lijf alles daarvoor meezit.

En na een bevalling is ook iedereen er echt anders aan toe. Die Kate v William stond paar uur na bevalling van de tweede al te zwaaien op bordes met de baby. Ik kon bij de tweede 3 dagen niet lopen, viel hele tijd flauw en moest alles doen met een po op bed, tja :p

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik was na de eerste twee na de bevalling ook gelijk weer op gewicht en na ongeveer een maand weer net zo strak als daarvoor.
    Bij nummer drie en vier ook binnen no time weer op gewicht, alleen toch wel een klein buikje aan over gehouden helaas. Geloof dus zeker wel dat het kan. Zeker als je veel sport (ook tijdens je zwangerschap) ben je denk ik sowieso weer sneller strak.

19. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik was na een week ook weer plat.

20. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Oh met een personal trainer en chef kok 24/7 zal ons dit allemaal wel lukken! Nanny erbij en verder niks hoeven... behalve trainen. Denk dat het dan een stuk makkelijker is haha

Lovelive3, nizzie86, Melief en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina