Klein vruchtzakje?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door SheDevil, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hallo,

Wij zijn vandaag voor een echo naar de vk geweest, en het hartje klopte en het bewoog! Maar toen ik om meer informatie vroeg zei de vk dat het vruchtzakje vrij klein was en de hartslag wat langzaam.
    Duid dit per definitie op een naderende miskraam of zegt het niet zoveel?

(Ik ben ook een week terug gezet (vind ik erg raar, want weet alles exact), dus geen 7w6d maar 6w6d. Mijn eisprong was wel 3 dagen later dan normaal. Op dag 19 ipv dag 16)

Ik hoop dat jij me gerust kunt stellen of me uit de droom helpt dat dit nog goed kan komen.

Alvast bedankt.

Bijgevoegde bestanden:

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    IMG-20160512-WA0004.jpg

Dit is een inwendige echo van gister.
    De gynaecoloog zei weer dat het hartje niet zorgwekkend traag ging of dat de vruchtzak opvallend klein was. Ook zij heeft me een kleine week terug gezet.
    Nu weet ik het helemaal niet meer. Echt veel zwangerschaps symptomen heb ik ook niet gehad dus kan niet zeggen dat ze afnemen. Alleen heb ik sinds gister wel aanhoudende ongi kramp in mijn onderbuik met soms wat steken, wat doortrekt naar mijn linker lies/bovenbeen, zo naar mijn rug.
    Kunnen dat mijn banden zijn??

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Shedevil,

ik kan aan de foto's niet opmaken dat dit een zwangerschap is die er niet goed uit ziet. Altijd lastig van een paaltje natuurlijk, maar ook aan de hand van je verhaal kan het zomaar zijn dat je gewoon echt een beetje minder ver bent. JE zou al 3 dagen minder ver kunnen zijn door je eisprong, een kindje kan ook in de eerste weken een paar dagen hebben liggen wachten tot het verder ontwikkeld en met ene vroege echo kun je er zo een paar dagen naast meten. als de gyn heeft gezegd dat het hartje voor nu goed klopt, zou ik zeker hoop houden

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina