ik vond het gister erg leuk. Ik vond hem stukken leuker als vorig jaar. En ook mooi dat er even stilgestaa werd bij serieuze momenten. je kreeg echt stof tot nadenken. Vind Guido Weijers sowieso een erg leuke comedian
vorig jaar hadden we m op staan en vond ik hem erg grof.. terwijl we daarvoor een keer megablauw hadden gelegen.. dus vorig jaar afgezet.. gister visite waarbij ik m dus niet durfde aan te zetten.. hadden we tineke aan.. met die paaldansscene.. gatver.. dus ook maar weer af gezet. nu zit ik een stukje te kijken.. vind t zonde gemist te hebben. kan t hopelijk nog via internet terug kijken.
Ik heb het via nieuwsgroepen gedownload. Daar posten ze de conference meestal een paar uurtjes erna, dus hoef ik niet meer op te nemen. Ik ben nu aan het kijken, leuke show tot nu toe.
Ik heb het laatste stuk gezien maar vond het nou niet echt dat ik dacht goh dit wil ik niet missen. Grof vind ik het niet zo heel snel....Maar heb wel eens meer om hem gelachen
Ik vond hem ook erg leuk!! Soms is hij erg grof, maar het gekke is.. je weet dat hij gelijk heeft en hij durft het wel te zeggen! Het gaf ook zeker stof tot nadenken, vooral het "er is genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht" was er 1 waar we het nog over hadden na de show.
Ik vond hem super. Soms moest ik lachen om iets waarvan ik dacht, mijn god! Dat hij dit zegt!! Maar hij spreekt de waarheid zoals het is. Zulke mensen zouden we in het kabinet moeten hebben!