Een kaas-ui bol van de bakker met bieslook roomkaas, GATVER zo lekker. Naturel chips of naturel nacho's met roomkaas + chilisaus dip. Verder wordt ik op dit moment extra gelukkig van een hazelnootschuimgebakje of een koffiebroodje van de bakker. Vind t eigenlijk veel te duur maar man man, wat is dat heerlijk. Of gewoon zelf een monchoutaart of een citroencake maken en die dan binnen een paar dagen opeten. Ik heb ook echt totaal geen stop of grens ofzo als ik zwanger ben, vooral niet op dagen dat ik mezelf een beetje zielig vind ofzo.. Als ik dit teruglees verbaas ik me erover dat ik nog maar zo weinig ben aangekomen in de zwangerschap
Hele reep milka caramel op eten Bugles chips met die smeerkaas uit een tube (en dan die hele tube in 1 avond opmaken) Op zondag een warm pistoletje, met wat boter, een gekookt eitje, en ontzettend veel kerrie poeder én mayonaise er boven op. Big Mac in twee delen op eten. Paprika chips met gele m’enm’s gecombineerd. (Belegen) Kaas in blokjes met als dipsaus sweet chilli saus en dan heel veel saus op 1 blokje weten te krijgen Van die nep-pasta uit zo’n zakje van de supermarkt die je dan in de pan moet ‘koken’ en dan continu roeren totdat je de pasta carbonara hebt, helemaal in mijn eentje ook opeten want dan kan ik echt niet stoppen
Oke, nog een guilty pleasure van mij: alles is lekkerder met een dipsausje van duyvis. Favorieten hier zijn festival, paté royal en bourguignonne
Oh ja het is duyvis niet calve haha. Hier zijn de favorieten carnaval en fiesta. Haha ik gebruik het alleen voor tuc en naturel chips.
Man, ik word hongerig van dit topic... Oké, ik ga jullie m&m met chips combi uitproberen, proberen jullie aub dit uit; turks brood met schimmelkaas en appelstroop.. KWIJL
Wij gebruiken het ook vaak bij bbq, fondue en gourmet, rauwkost en inderdaad ook chips. Het is zo erg dat ik zelfs stapels zakjes meeneem op vakantie. Is zo’n beetje het enige wat ik uit zakjes maak, maar dan ga ik ook meteen los
Paprika chips met yoghurt. Naturel chips met yoghurt gemengd met sambal oelek. En natuurlijk dit alles wegspoelen met een ijskoud blikje (geen glas) fanta
Zout en zoet vind ik ook echt een goddelijke combinatie. Gezouten karamel (liefst ook met chocolade maar hoeft niet), bacon in ahornsiroop, oude kaas met chutney of stroop, e.d.
Haha hier gaan ze ook mee op vakantie voor bij een chipje in de avond en bij de bbq! Mijn moeder gebruikte dit ook bij heel veel dingen zoals bbq, gourmet, gegrilde kip en karbonaatje (moeder fiesta en vader carnaval) en mijn kinderen noemen het ook omasaus en opasaus
klopt! Maar die is me dan ook weer té zoet! Denk dat mijn variatie net iets gezonder is (zolang ik er niet teveel glaasjes van drink)
Ik eet geen druiven bij chips, maar mandarijnen Maar mijn echte guilty pleasure is kaiserbroodjes met filet americain met uitjes. Lekker!!