Als de kast vol met koeken en chocolade ligt, dan eet ik geen ontbijt of lunch, maar haal ik om de zoveel tijd een koek/stuk chocolade uit de kast tot het tijd is om warm te eten
Ik heb door dit topic dus chocola afgewisseld met chips gegeten. Ik dank jullie voor de nieuwe verslaving
Naturel ribbelchips met patatje joppiesaus! Eierkoek met beetje margarine en fruithagel Toastje met dun plakje brie en rode tapenade.. Wat ik echt heerlijk vind: In mn eentje cappuccino drinken in een leuk tentje. En dan de opgeklopte melk aan de rand smeren en dan suiker over dat randje strooien zodat het erop blijft plakken. En dan dus elk slokje een paar centimeter verderop nemen, zo het hele kopje rond.... Cappuccino met slagroom... is de enige manier waarop ik slagroom lust.
Een bami schijf van de snackbar. Kan je me voorwakker maken. En dan eet ik eerst een stukje rand. Dan het dakje. Dan lepel ik alle bami eruit. Eet de rest van dekorst op en dan de bami Los. Mijn man schaamt zich rot als ik dat doe haha En thuis vind ik naturel chips met dipsaus erg lekker. Doen we niet vaak want dan eten we zo samen een hele zak leeg en dan ben ik toch misselijk
ik eet hem met uitjes peper en zout dan komt hij echt goed in de buurt. Want nu ik zwanger ben verlang ik juist na filet american
Hahahhahaha dit doet me denken aan wat ik vroeger altijd deed Eerst de kroket uitlepelen, de ragout gewoon opeten. Vervolgens het krokante laagje wat is overgebleven volstoppen met frietjes en wat mayonaise Ik ben zo'n weirdo Mijn guilty pleasure is chocola icm cola En vers wit brood van de bakker!
Eten jullie altijd alles door elkaar bij een all you can eat restaurant of zoeken jullie de smaken die bij elkaar passen.
Ik eet bij all you can eat restaurants meestal alleen voorgerechten omdat ik de rest vaak niet lekker vind.
Nee, ik kies zelf nooit voor de wok. Maar weer wel voor de grill of soms buffet groente ofzo. Ik begin wel altijd standaard met vis en schaaldieren (behalve als ik enorme trek heb ik carpaccio als ze dat hebben )