Ja, die la vache qui rit blokjes! Mijn moeder heeft ze toen ik klein was eens voor mijn verjaardag gekocht. Een heel pakje blokjes voor mezelf! Mozarellakaas, ik trek daar laag voor laag van af en eet hem op. Brood met kaas en pindakaas. Hazelnoten en walnoten, heerlijk, kan ik van blijven eten. Mosterd met een kroket (in die verhouding) Avocadostukjes met de guacamolekruiden van AH-huismerk Van die kersenvlaaivulling zonder vlaai. Ik heb ook een tijd een m&m-verslaving gehad, maar die heb ik zoveel gesnoept dat ik er redelijk klaar mee ben.
Ik ben al 10 dagen ongesteld en word nu zelf misselijk van wat ik eet afgelopen dagen. Druiven met babybell. Chips mentos fruit en veel fruitella. Ik heb in 3 dagen 4 rollen stophoest op. Ik heb gisteren ontbeten met een chocoladebol (moorkop) en geluncht met american pancakes. In de middag kreeg ik trek in zout en heb ik een zak popcorn weg gewerkt. Ik ga dus al 10 dagen van zoet naar zout van vet naar fris naar hartig. Om gek van te worden!!
Port salut kaasje op .. wat dan ook.. blij dat ik dat nog mag eten nu. Er ligt een stukje in de koelkast te wachten voor bij ‘wie is de mol’ zometeen
Die ligt hier ook bijna standaard in de koelkast (maar nooit lang!). Heerlijk! Snoep sowieso heel veel kaas. M'n man ook en daarom hebben we nu allebei onze eigen kaasla in de koelkast. Dan weten we tenminste altijd wat er is, zonder nare verassingen omdat de ander het heeft opgesnoept . Andere rare eetgewoonte die ik heb, is dat ik vaak pinda- of amandelkaas mix met cacao cacao boter, stevia, kokosolie en kokos en dat dan zo uit een beker op lepel. Vult als een tierelier en zit vol calorieeen, maar zoooo lekker .