Oeh, fout is vaak zoooo lekker! Rock me Amadeus - Falco Come on Eileen - Dexy Midnight Runners Alles van Wham Especially for you - Kylie Minogue en Jason Donovan Back 4 good - Take That Love me for a reason - Boyzone Vanille Ice Mariah Carey (lekker meegillen tot de ruiten breken) Ik kan nog wel even doorgaan
Wat een heerlijkheid zie ik langs komen..doktoren beat, why tell me why....fantastisch Ik heb er dan ook nog club tropicana bij van George Michael; knoert hard! Helemaal met dit weer in Nederland
Enrique Iglesias en Westlife. Niets mis mee, maar het staat zo grappig tussen mijn metal- en gothiccollectie Of staat de metal zo vreemd om Enrique en Westlife aangezien zij er "eerder" waren.
In mn auto heb ik een cd van de musical the lion king. Die kan ik graag heeeeel hard mee bleren hihi en halo van beyoncr en veel van michael jackson en als mn dochtertje ook in de auto zit, kinderen voor kinderen haha zing/bler trouwens alleen in de auto hihi
Meatloaf - Paradise by the dashboardlight Mijn lieve man rent gillend weg als hij dat (of mij haha) hoort
Love me for a reason maar dan het origineel van The Osmonds en natuurlijk Crazy horses van The Osmonds. Ook fout the Patridge family en kan zo nog wel een hele lijst opnoemen
Oeps Ik luister bijna alleen maar naar foute muziek; zie ik al! Ik luister naar Mika. Heel vaak, heel veel en ik zing héél vals mee.
Ik spreek maar 3 talen; engels, nederlands, duits... Maar ik zweer het je; deze taal spreek ik ook: https://www.youtube.com/watch?v=qGKrc3A6HHM Ik heb alleen werkelijk geen idee wat ik zing, dus ik hoop maar niet dat het onwijs gênant is. Heb ik trouwens ook met Shakira's nummers. Verschrikkelijk. Mijn Spaans is prima - alleen wat ik zeg - no idea
The Carpenters - Top of the World Goldfinger (theme song) Party Animals - Aquarius En inderdaad, het foute uur is erggg leuk