Ik ben op zoek naar iemand die een specifieke tekening voor mij kan en wil maken . Het moet een soort van meer zijn, met daarop 2 vlotten van hout (uit elkaar drijven) maar die toch verbonden zijn aan elkaar door een touw. Op de achtergrond is het mistig op het water. Op de vlot mag evt een persoon worden gezet (op beide 1), maar is niet perse noodzaak. Wie kan dit en wil dit voor mij doen (uiteraard tegen betaling).
Ik volg even. Echt heel gek. Ik heb een supermooie foto van de kinderen en die wil ik ook laten natekenen door iemand. Ik zat van de week nog te denken om hier een topic over te openen
Mijn Puber zit op de kunstacademie in Rotterdam en tekent ook privé voor de zaak van haar biologische vader. Ik heb even snel een schilderijtje toegevoegd, dat hangt in het toilet bij ons en schudde ze zo uit haar pols.
Prachtig!! Ik zoek mijn "verhaal" in zwart/grijs/wit tinten. Als ze mijn verhaal een uitdaging vind hoor ik het graag (incl haar tarief). Hij hoeft op zich niet groot, A4 formaat is al helemaal geweldig.
Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, ze regelt dat altijd zelf Ze is AL 19 nml XD Maar ik heb gezegd dat ze het niet te duur moet maken, andere volgt er geen ene andere moeder meer