brian en amanda zijn sinds augustus uit elkaar hij liep toen z'n ex tegen het lijk waar hij 6 jaar mee samen is geweest nu verwachten brian en z'n ex in mei hun 1e kindje http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl- ... 2ed6bfba37
Ik hoorde het net. Wat een sukkel. Ik was al geen fan van hem. Maar goed. Hopelijk kalmeert de baby hem straks. Voordat het kind nog eens lichamelijk of geestelijk beschadigd raakt!
Amanda mag blij zijn van hem verlost te zijn. En ik heb nu al medelijden met het kind die zon agressieve papa krijgt . Tja wat betreft de moeder die heeft zeker niet genoeg gekeken naar de goude kooi.
tja mischien vindt ze het wel fijn dat hij zo is onze buurvrouw ook krijgt vaak genoeg klappen van der man en die zegt tegen ons sorry dat we elke keer de ruzie's moeten aanhoren
nou ik denk niet dat zo iemand dat fijn vind marline, iemand is vaak geestelijk zo bang van zo iemand en durft en kan vaak de stap niet zetten om weg te gaan, want het is nogal wat om alles achter te laten. dus het is nogal makkelijk gezegd. en waar moet je heen? en je gaat weg en hebt helemaal niets meer marline wat ik me afvraag als je hoort dat je buurvrouw mishandelt word. heb je haar wel eens hulp aangeboden? of een instantie ingeschakeld?
Maar euh... die ex van brian moet er dan ook niet uitzien he... als je haar tegen het lijK loopt hihi.. Grapje
ja ze wil geen enkele hulp heb der al een aantal keer gevraagt nu zijn we vandaag maar naar de woningbouw geweest en moeten morgen ochtend bellen naar een woonconsulent ze hebben ook 4 kinderen waarvan ze de jngste die vaak bij de ruzie's aanwezig is buiten in de regen zetten en de deur op slot doen zodat papa en mama ruzie kunnen maken