Zingen haha en dan komt vl binne en dan wordt k rood haha en gisteren chocolade gekocht en lekker voor de buis op eten.. nomnom krijg nu alweer trek haha ligt er nog een maar die is voor vl maaar die chocolade ligt er verleidelijk bij
Hahaha cadeautjes voor jezelf laten inpakken!! Heel af en toe doe ik dat ook weleens , maar ik schaam me er dan wel voor. Plus, je weet toch al wat erin zit hahaha
Een zak drop! En toen ik zwanger was had mijn man op dinsdagavond cursus, en keek ik stiekem barbie's baby
Same here! Alleen aan het einde denk ik; 'mwah, heb ik allemaal niet nodig', en dan sluit ik de pagina weer. 2 uur voor niets geshopt.
Hahaha, ja dat heb ik ook echt zoooo vaak. Ik heb nu voor 150,-- aan cadeaubonnen van 1 webshop voor mijn verjaardag gekregen. Normaal weet ik precies wat ik wil hebben en laad ik elke keer mijn winkelmandje vol, maar nu kan ik maar geen keuze maken .
Heerlijk om te lezen. Zo blijf ik ook elke keer baby kleertjes zoeken en dingen die ik zou willen kopen terwijl ik echt niets meer mag kopen. Ik ben nu in verlof vaak alleen thuis overdag en heb ik geen zin om lunch te maken. Vanmiddag waren het dus heel wat taai taai poppetjes. Ach moet kunnen toch? En zwijmelen bij mooie kleding die ik wil kopen als ik ooit weer mooi slank en afgevallen ben.
Appeltaart maken en dan een beetje deeg 'sparen' om dan op te snoepen... Ik doe het elke keer en heb er dan ook elke keer naderhand spijt van omdat ik er misselijk van word...
- rauw beslag eten - en een heel pak koekjes in 1 keer leeg eten. - voor de lol onder de douche kinderliedjes zingen ahhum... - de hele dag achter de laptop een serie kijken zonder verder wat uit te voeren in huis... (helaas sinds baby onmogelijk geworden..) - mijn vinger door een pot pure chocopasta halen. - op de fiets iedereen willen inhalen, zeker degene die op zo'n elektrische fiets fietsen hehehe...
Eens in de maand maak ik een rondje langs de FB, twitter, enz. van mijn 3 exen en een aantal mannen waar ik vroeger verliefd op ben geweest.... Gewoon om even te bedenken dat ik toch wel blij ben dat ik uiteindelijk mijn man heb leren kennen
- Als ik mijn haar of make-up aan het doen ben, muziek aanzetten en enthousiast dansen. - Ik heb al wel 100x een draaiboek voor onze bruiloft gemaakt. Ben nog niet eens verloofd... - Collages maken met ideeën voor de babykamer. Nog niet eens met de pil gestopt... - Winkelwagentjes op webshops vol gooien met babykleertjes, die ik heel graag zou willen kopen. Eerst maar eens zwanger zien te raken raken (en dus eerst met de pil stoppen)... - Op Funda naar huizen kijken waar ik graag in zou willen wonen. Ik heb nog niet eens een baan, laat staan dat we een hypotheek krijgen binnenkort. Ga bovendien nooit die huizen kunnen betalen waar ik zo graag naar kijk Kortom, ik droom er genoeg op los
Haha, ik kom vaak aan het einde tot de conclusie dat ik zoveel deeg heb opgegeten, dat ik geen deegslierten meer heb om op de taart te doen.