* Met een lepeltje in de pot choco of speculaaspasta zitten. * Doos chocoladekoekjes opeten of een zak chips. * Hier komen lezen. * Hersenloze flutreeksjes en programma's volgen op Vitaya en Vijf (twee Vlaamse "vrouwenzenders"). * Volk uit mijn verleden volgen op FB.
Dromen dat ik zwanger ben,een mooie banner eronder zet,kleertjes kan kopen..ik droom soms helemaal weg.
Als in weer eens in de file sta naar mijn werk droom ik wel eens over de dag dat ik mijn ontslag indien Hoe ik het kantoor binnenstap en tegen mijn baas zeg "heb je even voor mij?"..... Ik heb een leuke baan, maar heb echt een hekel aan mijn manager (nogal een understatement touwens ). Jaja, Ik weet het, ik spoor niet helemaal
Ik kijk graag naar de duurste en mooiste huizen op funda (lees een miljoen of duurder) en zeg dan als mijn man thuiskomt...hej..als we binnenkort veel geld winnen...dan wil ik dat huis!!! En dan heb ik ook al helemaal uitgeplozen welke wereldreis ik ga maken...en welke goede doelen ik blij ga maken met hoeveel geld....hahaha en het ergste is....ik ben vervolgens te krenterig om een staatslot te kopen....
Oh herkenbare dingen lees ik ! Ik snuffel ook regelmatig op Funda en ondanks dat ik mijn werk best ok vind fantaseer ik regelmatig over een aanbod van DE droombaan... Oh enne de " gezonde" volkoren koekjes voor Sanne zijn heerlijk met smeerkaas en pesto .. Plannen.. Plan het liefste alles wat we die week gaan eten, wat we gaan doen, boodschappenlijstjes, vakantie-lijstjes, things to do lijstjes, hoe geld bespaar lijstjes, hoe straks als Sanne naar school moet regel lijstjes etc etc....
Ik ben ook erg van de lijstjes, zelfs als ik ga schoonmaken maak ik eerst een lijst van wat ik ga doen en streep ik elke keer af wat ik schoongemaakt heb, heerlijk!
veel herkenbare dingen hier... -online shoppen, hele winkelwagentje vol, en dan.... oh alles wegklikken, check -hagelslag uit het pak, check - dure huizen kijken en al half inrichten, check - toetjes die amper de koelkast halen, check Ik kijk ook heel graag naar die bruidsdingen op TLC als mijn vriend niet thuis is terwijl het stadium van trouwen in een bruidsjurk echt wel gepasseerd is...maar ik vind het heerlijk om weg te dromen... Ik hoop voor iedereen hier dat hun dromen eens uit gaan komen
Red bull! Echt mijn guilty pleasure.. zo slecht maar zooo lekker! En als ik weer is in zo'n fase zit echt meerdere blikjes per dag.. dag dieet!
Mijn guilty pleasure lekkere dingen kopen dooryd weeks met de weet dat mijn man de avonden en nachten werkt en ik het dus alleen op kan eten haha. Ik blijf nu wel eens heeeeeel lang onder de douche staan als de jongens slapen even mijn momentje van rust.