We mogen in t Guiness book of records... we zijn weer zwanger... Dit is onze vierde zwangerschap... Van ons zoontje ben ik met pil zwanger geraakt... Tweede gelijk na stoppen met de pil.... maar werd een mk.. Gelijk na de mk weer zwanger... en nu na 1x onoplettendheid.... Was pas 1 oktober voor de eerste keer onig geworden door de bv.... Mijn vriend zeI: "het zal wel los lopen, ach als je nu zwanger bent, mogen we in t guinness book of records.. 4x in 1x dat gebeurt nooit..... Heb vanochtend hem gsmst.. "bel jij het guinness book of records of moet ik dat doen?"... Hij begreep het gelijk.... We zijn wel blij..... maar aan de andere kant besef ik goed (zeker als je hier sommige verhalen leest) hoe oneerlijk alles verdeeld is...
Nogmaals lieve Seth ! VAN HARTEEEEEEEEE .. Enne.. wij volgen allemaal wel, is het vandaag niet is het morgen wel
De wereld is nou eenmaal oneerlijk verdeeld, maar het neemt niet weg dat jij dol gelukkig mag zijn. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
van harte gefeliciteerd meis geniet er van! Hoop ook ooit nog een 4e wonder te mogen verwelkomen. Misschien een rare vraag je zegt 4e wonder maar ik lees maar 2 kindjes die je hebt?
oh jakkes. Nee nou snap ik hem. Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat deze gewoon lekker blijft zitten waar die hoort te zitten!
Gefeliciteerd! En dat alles oneerlijk verdeeld is kan jij niets aan doen. Prijs jezelf gelukkig en geniet van de zwangerschap!
Gefeliciteerd!! En als je het beseft dat het ook anders kan gaan dan is dit jullie echt gegund hoor!! Bij iedereen waar het heel lang bij duurt om zwanger te worden gunt dat echt niemand!! Geniet er van hoor!
Ben je net aan t idee gewend.... zit je op de roze wolk.. en val je te pletter... gaat het mis... Ben eergister heftig begonnen met bloeden...