Hallo allemaal, nieuw hier Vraagje, ik heb gisteren voor het eerst met mijn vriendin geslapen *hum* en dezemiddag kreeg ik het heuglijke nieuws dat ze zwanger is. Nu, ik zou wel graag een gezinnetje willen, maar kan ze dat zo snel weten? We kennen elkaar nog niet zo lang, dus weet niet hoe het zit met haar cyclus... Iemand die me hier mee kan helpen? Als het is en kan, joepie! Maar als het niet kan...vrees ik dat ze niet helemaal eerlijk tegen me geweest is.. alvast bedankt, jac
je vraag staat hier verkeerd, maar 1 dag nadat jullie met elkaar geslapen hebben, kun je nog niet weten dat je zwanger bent. Dat kan, als jullie tijdens het vruchtbare dagen samen geslapen hebben, zoals jij het noemt, ongeveer 14 dagen daarna.
Ja idd, als jullie het gisteren voor het eerst gedaan hebben met elkaar, dan kan ze nu niet zwanger zijn van jou...... Tenminste, dat kan wel maar dat zou ze dan pas over een dag of 14 kunnen weten en niet vandaag. Maare, heb je nooit geen biologie gehad dan? Ik neem aan dat je toch wel een klein beetje ingelicht bent hierover, en hoe het allemaal werkt?
Ik denk dat ze het zelf is, en nu van ons een mening wil hebben over hoe en wat Ze is niet zwanger van die gene waar ze als laatste mee geslapen heeft, maar van iemand anders Oeps probleempje
vind dit ook een beetje een vreemde vraag. wou dat het zo snel ging want dan heb ik het al die 23 maanden het toch echt verkeerd gedaan
jee, ik hoop het niet voor je, laat je niet in een relatie duwen hoor! helemaal niet als je nog maar net bij je is. heb jij veel geld dat ze daarom ineens voor je is gevallen? ze kan iig nu nog niet weten dat ze van jou zwanger is.
Beetje apart ok, maar mocht het wel serieus zijn dan kan ze NOOOOIIIIIITTTTT van jou zwanger zijn als jullie gisteren voor het eerst samen hebben gevreeen.
Tja als ze zwanger is,dan is het niet van jou want je kan never niet zwanger zijn 1 dag na de sex. Dus denk dat jou vriendin heel wat heeft uit te leggen aan je
Ohhhh dit is toch echt erg! Ik denk dat áls ik je verhaal goed gelezen heb? Dast ze van een ander zwanger is. Jullie hebben 1 x gevreën? En de dag daarna liet ze weten dat ze wanger is??
IK WIL OOK ZO'N LAMPJE OP MN BUIK... DIE DIREKT NA HET VRIJEN AANGEEFT OF IK ZWANGER BEN GERAAKT....!! Lijkt me dat even makkelijk... wat nou wachtbankje??!! "Nee, schat het lampje springt niet op groen.... nog een keer..."... T.S. Nee het kan niet.. Ja ze kan zwanger zijn, maar weet dat dan nog lang niet... al moet ik zeggen dat ik ook "wijven" ken die verzinnen dat ze zwanger zijn... (zijn al eerder buikfoto's van me gejat) en die zelfs dan een "miskraam" krijgen.... tuurlijk ook verzonnen, maar leuk al die aandacht...!!! Ben geen dr Phill maar zou eens verder vragen, waarom ze denkt dat ze zwanger is... en vraag haar maar eens te testen... waar jij bij bent... zo romantisch samen.. als die nu al uitslaat is het zeker niet van jou!!
ik sluit me compleet aan bij alle andere meiden! Het kan wel, maar dan niet van jou...was het maar zo een feest dat het kon! Ik zou ook gewoon vragen aan haar een test te doen waar jij bij bent, als die positief is weet je genoeg lijkt mij... Succes! Maar mag ik trouwens vragen hoe oud jij/jullie zijn? Want het lijkt mij dat je dit zelf ook wel wist
Nja weet niet of ik dit serieus moet nemen... Maar mocht t wel serieuss bedoekld zijn, klik hier op deze site op de beginpagina een op zwangerschap van week tot week... Kan je denk ik héél veel van leren... liefs mij