Guitar Hero, Legends Of Rock. Wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Never mind... Zag het ineens op de site. Heb je geaccepteerd hoor :)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoe moet ik mijn account linken aan mijn games? Snap werkelijk niet veel van die site... :oops:

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Als je op je eigen pagina staat, dan zie je rechtsbovenaan je naam, daaronder zie je je land en daaronder staat er account options, daar moet je op klikken en dan kiezen voor link account.

Dan moet je het platform kiezen, voor jou WII dus en dan de instructies volgen :)

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oke dankje! Ga ik vanavond even doen als Vigo in bed ligt :)

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb nu 3 keer gedaan wat er gezegt wordt, maar nog steeds kan ik je niet uitdagen :( Ik snap het niet meer... :cry:
    Misschien kun je eens proberen om mij uit te dagen? Er wordt namelijk gezegt dat ik geen linked account zou hebben? Heb hem toch echt aangevraagd...

By The Way: ik las laatst dat iemand anders hier ook GH speelt. Weet alleen niet meer zeker wie dat was. MELD JE EVEN :)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ga eens proberen Minyaweth!

Koeky speelt volgens mij ook Guitar Hero ;)

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Minya het lukt mij ook niet hoor... waarschijnlijk is het dan toch omdat jij een WII hebt en ik een Xbox :(

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    GRRRRRR..... :x Das best balen zeg :cry:

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier ook Guitar Hero! Maar dan op de Xbox360...

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Leuk spel is het hé? Zijn er hier dan helemaal geen mensen die GH voor de WII hebben....? :cry:

Hoe ver gevorderd ben jij QueenBee?

12. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hier ook een gh freak.
    had gh 3 op de wii maar heb helaas geen wii meer.
    mannetje wilde perse een xbox dus hebben we de wii weggedaan.

heb nu wel gh hero world tour op de xbox ook een super spel om te spelen vind het drummen echt superleuk.

zijn er hier nog meer die dit spel ook hebben?

ben er echt aan verslaafd en ben ook geregistreerd op de community.
    alleen ben nu van consule verwisseld dus weet iemand of ik dan wel gewoon dezelfde account kan gebruiken of moet ik een nieuwe aan maken?

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik heb Guitar Hero World Tour, maar heb de drums niet. Zou wel willen, maar vond het veel te duur.

Miss Mimi, volgens mij kun je dezelfde account gebruiken, je gaat dan gewoon een ander platform moeten kiezen om je account te linken. Wat is je naam op de community? Mag ik je toevoegen?

Hoe ver zijn jullie al gevorderd?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Minyaweth; :oops: Kom niet verder dan de Easy-modus... :oops: Ik zit er ook niet heel veel mee te spelen hoor, maar we hebben zo'n fase gehad he.. ;) We hebben het 1e spel van GH en de Aerosmith-versie met Aerosmith-gitaar, dat is nu dus mijn gitaar! ;) Mijn man wil ook nog graag GH World Tour, met de drum... Ach, misschien is de Sint of die andere oude man met baard wel heel lief voor hem... ;)

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :) Wie weet!
    Ach, het gaat er eigenlijk ook niet om hoe ver gevorderd je bent toch?! Als je maar plezier hebt!
    Heb net "hard" geprobeerd, en ik moet zeggen dat als je een paar keet hetzelfde nummer speelt, het best goed gaat :D Ik kwam op 93% uit :eek:

Mijn vriend wil ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag GH World Tour met drums. Hij heeft altijd gedrumd en mist het wel een beetje. Dit zou een leuke vervaning zijn. Moet zeggen dat het me zelf ook wel leuk lijkt. Maar ik vind het écht veeeel te duur !

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Idd Minyaweth, als je maar plezier hebt! Maar goed gedaan hoor op hard :D

17. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    hoi kirby

tuurlijk mag je me toevoegen lijkt me leuk kunne we eens samen spelen

mijn naam is jaantje dus voor degene die mij toe willen voegen kunnen mij toevoegen.

heb nu een xbox360 dus ik zal zo gelijk even mijn account met het spel linken.

ik speel trouwens op medium en hard.
    sommige liedjes kan ik echt niet op hard spelen dus ik wissel af en toe.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Minyaweth... ik heb net ontdekt dat je de drums en/of micro apart kunt kopen, dus dat je niet het hele pakket hoeft te kopen voor Guitar Hero World Tour. De drums apart kosten 91€, de microfoon 32 euro. De drums kun je trouwens ook gebruiken voor Rock Band.

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey, echt waar? Wat stoer! Is zeker een overweging waard 8)
    Ben druk aan het oefenen op 'hard'. Ik vind 'hard' bij World Tour trouwens stukken makkelijker dat bij Legends Of Rock :idea: Of ligt dat aan mij? :)

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja echt waar :) Ik ben ook aan het overwegen om als ik klaar ben met de gitaar, de drums te kopen en daarna misschien zelfs nog de microfoon :D

Ligt niet aan jou hoor, hard is makkelijker bij World Tour en Aerosmith.

Ik deed altijd eerst op Aerosmith en dan op Legends of Rock, hard van Aerosmith is zo'n beetje tussen medium en hard van Legends of Rock.

Deel Deze Pagina