4mnd en niet meer doorslapen!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door holagirl, 31 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    mijn zoontje slaapt al tijd door van 20:00 tot 7:00. Met 4x 180cc... Nu wordt hij ineens krijsend wakker om 3:00 en drinkt zijn fles als een idioot op! Soms heb ik het idee dat het niet eens genoeg is... Als ik hem om 23:00 wakker maak...huiltie alleen maar en drinkt wel wat maar wordt klokslag 3:00 wakker! Rijstebloem geprobeerd in zijn fles, weer klokslag 3:00... Dit is eigenlijk sinds hij ziek is geweest. Maar nu zit hij dus weer aan 5flessen terwijl ik toch richting de 4flessen moet toch? En er 1x per nacht uit is niet erg hoor...maar omdat het zo goed ging vraag ik me af of ik er toch wat aan kan doen?

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou reageer ik maar even op jouw topic ;)....

Dit hebben wij bij 4 maanden ook gehad. Toen we bij cb waren bleek dat ze een groeispurt had gemaakt dus dat kon die 'rommelnachten' wel verklaren. Het heeft ongeveer een weekje geduurd en toen was het weer over. Ik hoop dat het voor jou ook een fase is en je binnenkort weer lekker kan slapen.

3. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Je hoeft pas bij 6 maanden richting de 4 flessen (als hij groente en fruit krijgt)
    Denk dat hij het gewoon even nodig heeft en dat klokslag 3 uur wakker worden kan ook even een fase zijn. Die van mij werd ook altijd om een bepaalde tijd wakker (eerst 4 uur en daarna 5 uur) tot hij opeens doorsliep.
    Komt vast weer goed;) succes

Deel Deze Pagina