Wanneer kregen jullie baby de eerste tandjes? Chanell is nu 6 maanden en is nog helemaal tandloos.. Zal niet lang meer duren denk ik..
Mijn zoon kreeg met 5 maanden zijn eerste tandjes. Bij mijn dochter kwamen vorige week de eerste twee ondertandjes door.
Zit heel veel verschil in, maar volgens mij komen gemiddeld de eerste tandjes omstreeks de 6 maanden. Mijn zoontje kreeg ook met 6 maanden zijn 2 ondertandjes tegelijk door.. Maar er zijn ook genoeg kinderen van 1 jaar die nog geen tandjes hebben!
Mijn zoontje kreeg met 7,5 maand z'n eerste tandje door en nu is z'n tweede ook al te zien. Maar ik zag al met 6 maanden een verdikking op de plek waar de tandjes moesten komen.
met 4,5 maand het eerste tandje rechtsbeneden. Niet lang daarna links beneden nog een tandje. Nu boven 2 tegelijk door en nummer drie boven is ook onderweg zag ik.
Hier twee weken geleden de eerste, en sinds een paar dagen komt de tweede ook door. Dus met ongeveer 9 maanden.
Ons mannetje kreeg toen hij bijna 5 maand was zijn eerste tandje door en een week later de tweede. Nu wachten we geduldig op de volgende tandjes Maar het op de vingers sabbelen is een stuk minder leuk geworden
Vera kreeg met 5,5 maand de eerste tandjes onderin (twee tegelijk) Nu is ze bijna 9 maanden en ze heeft al 9 tandjes (alle snijtanden en 1 hoektand) en er zijn er weer 2 op komst.
Manolito had met 4 maanden zijn 1e tandjes en daarna bleven ze achter elkaar komen , hij had alle tandjes al toen hij 1 was. En Lorenza begint nu ook al met tandjes, volgens mij voelde ik gisteren een tandje, ze is nu 3 maanden
Hier pas na 8 maanden de eerste twee onder. En daarna duurde het weer heel lang voordat de volgende zich aandienden.
Met 7,5 maand de eerste en met 8 maanden de tweede. ze heeft er nu in totaal 7! 2e kerstdag kwamen nr. 6&7. Tussen 2 en 3 zat trouwens ruim 3 maanden!
Luca was 8 maanden toen zijn eerste ondertandjes doorkwamen! Nu 2 weken verder beginnen zijn boventandjes al te komen! Mijn neefje was 4 maanden toen zijn eerste tandjes kwamen. Dus verschilt echt per kind!
Met precies 6 maand de eerste,, 1 dag later nummer 2.. met 7 maand de volgende haha snijtand,, met 8 maand een voortand,, nu met 9.5 de andere snijtand lol het ziet er allemaal heel grappig uit Liefsz 8)