friso comfort, welke speen bij avent?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

nou de titel zegt het al :) , ik heb twee flessen, avent en bfree, nu heb ik gister voor de bfree papspenen gekocht (van 3 tot 6 maand) zijn lekkere zachte spenen, maar dit gaat nog te hard, die 1 speen van avent is voor deze voeding dus te klein (met bv uit de avent met speen 1 heeft hij 125 cc in twee minuten leeg :confused: )

hij is dus vrij gulzig ;)

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Toen Lynn nog comfort kreeg, had ik speentje 3 voor haar (vanaf 3 maanden). Hiermee had ze de fles rond 10 a 15 minuten leeg. Met speentje 2 deed ze er een half uur over.

Ik zou gewoon beide spenen aanschaffen en dan even uitproberen wat het beste werkt.

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    ik gebruik eerst speen 2 en na 15 minuten wissel ik met nr. 3.
    Speen 2 alleen gaat te langzaam, drinkt zijn fles dan niet op en nr. 3 alleen gaat te snel, dan is het huilen erna.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen is ook zo'n snelle drinker en toen hij nog volledg comfort kreeg gebruikte ik de papspeen van Avent, de zogenaamde 1-2-3-speen. Dan deed hij ongeveer 15 tot 20 min over de fles. Al die andere spenen waren hier te nauw.

5. sim

sim Niet meer actief

zetten jullie die 1-2-3 speen dan op stand 1, hij heeft namelijk gister op 2 gedronken en toen deed hij zo'n 5 minuten over 120 ml

6. sim

sim Niet meer actief

ps, is die nummer 3 zo'n drie standen speen die jij bedoelt?

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik gebruikte inderdaad dan het gaatje nummer 1 totdat hij moe werd of te langzaam dronk, en dan gaf ik hem met stand 2.

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hahaha, ja en jij kan het weten, met je winkeltje thuis. Voor vragen over spenen en flessen, zoek chacha op. Hihi.

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    hihi ik kan het idd weten....stomme spenen altijd...volgens mij heb ik wel 20 verschillende soorten liggen :(

Deel Deze Pagina