Hey meiden, ik heb ff een vraagje,onze dochter Fenne is heel erg gulzig met drinken(flesvoeding) en knoeit er ect heel veel naast,nu heb ik het nagevraagd op het cb en die adviseerde mij de fles van Bibi(NUK dental antilekspeen,deze loopt een beetje krom zeg maar,we hebben zelf alles van Avent)maar wat is nu het geval,deze duurt wel heel erg lang voordat ze wat binnen krijgen,is dit wel normaal en maakt het iets uit hoe je de fles houdt? Ze valt in slaap en de pap wordt hartstikke koud? Help? Iemand ervaring met deze fles? Alvast bedankt... Wordt er helemaal onzeker van...
Ik had eerst ook flessen van avent en dan dronk lana ook heel erg gulzig. nu heb ik flessen van Difrax met een S-vorm en dat werkt echt beter vind ik. Ze drinkt rustiger en ze morst veel minder. Na mijn idee komt het door de grote van de speen. Bij Lana dan.
Het is een beetje zoeken... Ik heb een heel stel flessen in de kast staan want nadat net die van Difrax goed beviel, moesten we overstappen op een andere omdat die weer niet goed werkte met het verdikkingsmiddel in zijn melk. Maar misschien heeft Advent verschillende spenen die je eerst kunt proberen voordat je over stapt op een andere fles?
Wij hebben ook alles van Avent, en ik kreeg de tip van het CB om eerst te proberen de nr. 1 speen gewoon te gebruiken, en dan de fles iets strakker dicht te draaien. (Niet te strak ivm vacuum zuigen...) Ze lekte toen al wel een stuk minder.
Thanks voor jullie reacties! De fles strakker dicht draaien hadden we al geprobeerd maar helaas.. Gister de flesjes van Difrax gekocht en ze doen het goed hiermee alleen Fenne verslikt zich toch nog wel,zou ze toch nog te gulzig zijn? Vanmiddag moeten we naar het CB,zal het eens goed navragen hoor.. Maar al met al,ik vind de Difrax echt wel heel fijn,ze drinken niet zo snel als met Avent en knoeien doen ze ook niet meer,heerlijk! Ik moest iedere dag bij elke voeding nieuwe slabbetjes hebben en omkleden
Het gaatje in de difraxspeen is veel groter dan die in de Aventspeen.... Bij Justin was die fles binnen 5 minuten leeg (!) nu doe ik er nutriton in, in de difraxfles en gaat het geweldig! Niet meer zo gulzig in elk geval...
Hmmm, misschien moet ik hier dan toch nog maar eens de difrax-fles gaan gebruiken... Avent nr. 1 gaat hier namelijk nu net iets te langzaam, en nr. 2 gaat soms toch wel heel erg snel... Pfff... lastig he...!
ik heb difrax en avent. ik doe nutrix door de melk en het gaat harstikke goed. ik had vanwege de krampjes van alyssa al een keer difrax flessen moeten kopen (had eerst alleen avent) en had dus weinig zin om weer nieuwe flessen te moeten kopen. nu met de nutriton gaat het met allebei de flessen heel goed. ze spuugt minder, heeft minder vaak de hik en drinkt een stuk rustiger. misschien kan je het opperen op het cb. liefs doris