mijn dochter drinkt erg gulzig,,zo gulzig dat ze zich verslikt,,wel 2x per flesvoeding,, ik moet ook steeds een pauze inlassen omdat het anders veel te snel gaat, ik gebruik de avent fles,,met de kleinste speen ,,speen 1 ik heb ook een 123 speen maar die gaat nog sneller,,iemand tips voor een andere fles? speen?
Speen kopen waar je zelf gaatjes in kan maken. Mijn jongste had het ook, alleen gaf ik borstvoeding en dat is helemaal niet te doseren. regelmatig stikte ze er bijna in of alles kwam weer terug. Na 7 maanden over op fles en hetzelfde verhaal, zo klein mogelijke gaatje genomen (zelf gemaakt) Tis nog steeds een schrokop
hadden wij hier ook, heb nu de flessen van dr. brown, met een anti-lucht systeem erin, gaat super nu! speen nr 1 zit er standaard bij geleverd, nu gene last meer van verslikken hier!
Dr Brown is echt super. mijn zoontje dronk ook gulzig en met die fles had hij nergens last meer van. hij is in elk geval te koop bij Prenatal. groetjes, Miranda
ohk ja ik zat te denken aan de difrax-s fles,,,of tommee tippee maar geen idee of we deze bij de apotheek kunnen kopen?
De dodi fles met kersspeen kregen wij als advies in het ziekenhuis voor onze premature zoon (ik gaf gekolfde bv). Werkte hier erg goed en na een tijdje gingen we over op Avent. Ik geloof met een week of 6.
tommee tippee zijn heel goede flesjes, of je die bij de apo kan halen weet ik niet, je kunt die zeker weten wel bij de Etos halen.succes
Hier verliep het in het begin ook niet goed met drinken. Weet niet of het met gulzigheid te maken had, maar hij verslikte zich zo dat hij blauw/paars aanliep. Niet bepaald geinig dus... Wij hadden in het begin de Dodie 123. Zo kun je zelf de tempo een beetje regelen en dat ging goed. De Avent ging bij ons ook veel te snel. Binnen 7 minuten de fles leeg?! Met zo'n 3,5/4 maanden zijn we wel overgestapt naar de Avent fles [nog steeds met speen 1, want dat gaat snel genoeg, zelfs met pap ] Succes!
wij hadden dat ook in het begin gebruikte avent nr1 en ben toen op de difrax S fles met s speen over gegaan toen ging het lekker rustig, en het ene kindje heeft toch meer zuigkracht dan de ander.