Onze dochtertje van net 1 jaar poept de laatste week steeds groen. De ene keer is het heel licht groen met donkergroen erdoorheen, de andere keer is het gewoon echt groen soms lijkt het ook net of er een sliertje bloed ofzo in zit. Maar goed als ik te harde ontlasting heb heb ik daar ook last van. Het zijn ook allemaal harde knikkertjes aan elkaar. Krijgt ze te weinig vocht ofzo? ze was geen grote drinker ze drinkt nu eindelijk wel meer maar nog steeds die groene poep. Ze drinkt sinds 1 a 2 weken normale melk, kan het daar ook mee te maken hebben?? sorry voor de vieze praat!
Hallo, Ontlasting kan van kleur veranderen wanneer er in de voeding iets veranderd, dat kan geen kwaad hoor. Je kindje heeft ongeveer 100 ml vocht per kg lichaamsgewicht nodig. Groeten eveline
oke dank je wel. Ze zit nu sinds haar eerste jaar aan vast voedsel (eet dus met de pot mee) en ze drinkt melk in plaats van nutrilon. En vla i.p.v kinder toetjes, dus dan zal het daar vast wel mee te maken hebben. Oke dan weet ik waar ik me ongeveer aan vast kan houden kwa vocht Bedankt!!