Misschien een rare vraag maar ik loop hier net opeens tegenaan.. Morgen gaan we op vakantie met onze zoon van 7 weken, ik geef bv maar kolf ook zodat hij af en toe uit de fles kan drinken. Hij drinkt ongeveer 100 cc. Nu gebruik ik thuis eigenlijk altijd hetzelfde flesje van Avent met een inhoud van 125 ml, zo vaak krijgt hij de fles niet dus vandaar dat ik vooralsnog aan 1 fles genoeg had Nu ben ik aan het inpakken en wil voor de zekerheid een extra fles meenemen maar heb hier alleen nog 230 ml flessen van Avent liggen. Mijn vraag is dus maakt het uit als ik hem voed uit een 230 ml fles terwijl er maar 100 ml in zit?
Ik geef ook af en toe een flesje met borstvoeding. Ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht. Onze dochter krijgt wisselend uit een flesje van 120ml en 250ml (wel exact hetzelfde verder) en soms zit er 120 in en andere keer maken we er nog wat bij warm en zit er 20 in. Ik merk verder niets aan haar met drinken....
Oké fijn om te weten! Zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom het verschil zou moeten maken maar pakte die flessen uit de kast en vond ze zo groot in verhouding met de melk die erin komt haha. Dan ga ik ze nog ff uitkoken voor morgen
Nee hoor maakt niks uit. Wij hadden gelijk grote flessen gekocht in het begin. Was makkelijker schoon te maken ( hebben dr brown, kleine is smal namelijk)