Gumbet Turkije, ja of nee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jt82, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    We hebben een leuk hotel gevonden in Gumbet, heel erg netjes binnen het budget en goede recenties.

Maar Gumbet, is dat nou leuk? Want ik lees wel mooie stranden en zo. Maar is dat ook echt zo? En is er ook wel een beetje groen enzo? Dat je er leuk kan stappen en winkelen ben ik al wel achter maar vind het ook wel erg fijn als het ook een echt vakantie gevoel uit straalt! En dus niet alleen maar veel gebouwen langs een strandje ...

Dus wie kent het daar?:)

2. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Niemand?:cool::p

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij zijn er een keer geweest en het is echt alleen een toeristen stad. wel strand. maar ik vond voor kinderen niets te doen. veel opdringerige verkopers bij de winkels dus normaal winkelen gaat niet daar. nee ik zou er niet meer heen gaan.

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Ik ben er 3 jaar geleden en 2 jaar geleden geweest... heb het toen heerlijk naar mijn zin gehad! :D stappen, zonnen etc... maar met kleine kinderen zou ik toch ergens anders heen gaan... tenzij je een beetje uit het centrum zit... op zich is bodrum in de buurt ook heel leuk..heeft wel een mooie haven! :) maar gumbet zelf zit zeker in het hoogseizoen vol met dronken jongeren!!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina