Arkefly Duoseat

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luppy, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Binnenkort vliegen wij met Arkefly naar een Canarisch eiland. Ik kon vorige week alvast stoelen reserveren en kon toen gelijk een Duoseat boeken. Voor een paar tientjes krijg je dan een lege stoel naast je eigen stoelen. Ideaal, want wij reizen met 5 personen op 4 stoelen (1 baby zonder stoel), dus dan hebben we wat meer ruimte en kan ik ook voeden, zonder dat een vreemde daar vlak naast zit en zich er misschien aan stoort.

Maar die duoseat krijg je alleen als er idd ruimte over is in het vliegtuig. Iemand ervaring of dat vaak zo is?

2. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hier ook regelmatig gebruik gemaakt van duoseat.
    Deze krijg je alleen wanneer de stoel niet verkocht is.

3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik vlieg meestal met Transavia en daar krijgen ouders met een baby een extra stoel als deze niet geboekt is. Hier hoef je dan ook niet voor te betalen. Dit is ons wel eens overkomen, maar niet zo vaak.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik heb idd met transavia afgelopen jaar ook een extra stoel gekregen.
    Heenreis, was er plek zat zaten we 2 aan 2 op een rij van 4.
    Terugreis was het wel druk, maar werd door de maatschappij aangeboden dat we een lege rij mochten gebruiken. Dus ook 2 aan 2.

2 jaren ervoor, was er steeds plek genoeg dus ook ruimte genoeg om te verzitten. Ze bieden dat ook vaak aan bij mensen met kinderen.

Deel Deze Pagina