Gun vriendinnetje van mijn oudste dochter(5) ook een vakantie met ons?! is dat raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties. Morgen post ik het antwoord wel ;)

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ben erg benieuwd! vind het erg lief van je!!! en voor je dochtertje en vriendinnetje natuurlijk helemaal geweldig!!!

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

@Sweetmarije..
    Ik vindt het ZO leuk om mensen blij te maken. Dat gezicht van mijn dochter zie ik morgenvroeg wel ;)

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Vind het ook een leuk idee! Leuk ook voor je dochter, een speelmaatje mee op vakantie!
    Is natuurlijk even afwachten wat de ouders van dat meisje ervan vinden, die vinden haar er wellicht nog te jong voor (of willen hun meiske zelf nog niet zolang missen ;)), maar zou het wel gewoon vragen :)

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik zou het wel sowieso eerst even aan de ouders vragen.. Weet eerlijk gezegd niet of ik het bij zo'n jonge leeftijd al zou doen, het is wel een heel lief voorstel en zolang je het in overleg doet kan je niks verweten worden, toch?

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan moet de band wel heel goed zijn. Zelf vind ik vijf jaar nog wel jong. Weet niet of ik dat wel zou kunnen:D

Maar het hangt ook wel een beetje af van hoelang? kijk twee dagen overleef ik nog wel maar 2 weken??

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    das hartstikke lief van je!

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nee hoor hartstikke lief!
    Bij ons zijn dat soort dingen trouwens heel normaal, ik vind het dus ook totaal niet raar.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Ik vind dat helemaal niet gek, toen ik 5 was ging mijn vriendinnetje ook een lang weekend ofzo mee op vakantie. Als je elkaar goed kent, prima toch, zou het gewoon vragen.

10. MyBelle

MyBelle Actief lid

26 apr 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook niets heel uitzonderlijks eigenlijk...Wel enorm lief hoor, maar toen wij vroeger wel eens naar de camping gingen mocht ik ook een vriendinnetje meenemen en mijn neefje en nichtje namen ook beide een vriendje mee naar euro disney en zelfs een keer naar Spanje.....
    Ik zou he dus gewoon doen, ook super leuk voor je dochter!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee hoor is niet raar :) Wij hebben zelfs het vriendinnetje van mijn dochter meegehad naar centerparcs, en die is 17 maanden :D Maar ze spelen zo leuk en dat meisje is net zo makkelijk als Sterre met eten en slapen enzo, dus was alleen maar leuk :)

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jij hebt echt je hart op de goede plek zitten meis, waren er maar meer zoals jij ;) ...

Gewoon vragen hoor :D

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    mijn ouders namen vroeger ook altijd vriendinnetjes van ons mee op vakantie :D vond het altijd superleuk! maar ja die waren dan wel wat ouder... weet niet of ik me dochter van 5 met iemand anders mee op vakantie zou laten gaan hoor.. denk van niet eerlijk gezegd! vind ik ze dan net wat te klein voor.. maar misschien doen die ouders het wel

14. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik weet niet voor hoelang je geboekt heb?
    Anders vraag je of ze een paar daagjes komt, het is maar 2 uurtjes rijden en dan hebben die ouders ook een uitje.

15. namya

namya Niet meer actief

Vindt jou gedachte heel lief, ik persoonlijk zou mijn kind op zo'n jonge leeftijd niet "meegeven" maar goed iedereen is anders, wellicht vinden haar ouders het wel ok, zou iig heel leuk zijn voor de twee dametjes

16. namya

namya Niet meer actief

Lees jou reactie nu pas en we denken weer hetzelfde

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

zoals meestal he hahahaha :D

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij mochten ook altijd vriendinnetjes meenemen naar een vakantie binnen nederland. In mijn ogen is het dus ook echt niet gek.

Ik zou het gewoon vragen!

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey,

ik ben zelf ook zo... ik vind zoiets juist lief en goed bedoeld.
    en absoluut niet raar. kijk als haar ouders zeggen ja ik vind haar nog wat jong ofzo dat zou kunnen. maar aangezien je al aangeeft dat ze elkaar super goed kennen... en jullie als ouders kennen elkaar waarom dan niet?!

hier is dochterlief (van mijn vriend) maar eens in de 2 weken,
    maar die staat op school altijd te roepen met een vriendinnetje mag ze bij ons slapen... tuurlijk waarom niet... ik heb meer vrije handen als ze samen zijn als dat ze alleen bij ons is. nu vermaken ze elkaar... anders hoor ik vaak ik verveel...
    en ik denk altijd maar zo... ik vond het vroeger ook prachtig als ik mocht gaan logeren...

maar zo wie zo vragen staat vrij toch?! gewoon doen joh

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Erg lief van je!

Maar ik denk het zelfde als Female
    en Namya. İk denk ook dat ik Batuhan bijv niet mee zou sturen. Maar iedereen is anders.

Deel Deze Pagina