ben erg benieuwd! vind het erg lief van je!!! en voor je dochtertje en vriendinnetje natuurlijk helemaal geweldig!!!
@Sweetmarije.. Ik vindt het ZO leuk om mensen blij te maken. Dat gezicht van mijn dochter zie ik morgenvroeg wel
Vind het ook een leuk idee! Leuk ook voor je dochter, een speelmaatje mee op vakantie! Is natuurlijk even afwachten wat de ouders van dat meisje ervan vinden, die vinden haar er wellicht nog te jong voor (of willen hun meiske zelf nog niet zolang missen ), maar zou het wel gewoon vragen
Ik zou het wel sowieso eerst even aan de ouders vragen.. Weet eerlijk gezegd niet of ik het bij zo'n jonge leeftijd al zou doen, het is wel een heel lief voorstel en zolang je het in overleg doet kan je niks verweten worden, toch?
Dan moet de band wel heel goed zijn. Zelf vind ik vijf jaar nog wel jong. Weet niet of ik dat wel zou kunnen Maar het hangt ook wel een beetje af van hoelang? kijk twee dagen overleef ik nog wel maar 2 weken??
Nee hoor hartstikke lief! Bij ons zijn dat soort dingen trouwens heel normaal, ik vind het dus ook totaal niet raar.
Ik vind dat helemaal niet gek, toen ik 5 was ging mijn vriendinnetje ook een lang weekend ofzo mee op vakantie. Als je elkaar goed kent, prima toch, zou het gewoon vragen.
Ik vind het ook niets heel uitzonderlijks eigenlijk...Wel enorm lief hoor, maar toen wij vroeger wel eens naar de camping gingen mocht ik ook een vriendinnetje meenemen en mijn neefje en nichtje namen ook beide een vriendje mee naar euro disney en zelfs een keer naar Spanje..... Ik zou he dus gewoon doen, ook super leuk voor je dochter!
Nee hoor is niet raar Wij hebben zelfs het vriendinnetje van mijn dochter meegehad naar centerparcs, en die is 17 maanden Maar ze spelen zo leuk en dat meisje is net zo makkelijk als Sterre met eten en slapen enzo, dus was alleen maar leuk
Jij hebt echt je hart op de goede plek zitten meis, waren er maar meer zoals jij ... Gewoon vragen hoor
mijn ouders namen vroeger ook altijd vriendinnetjes van ons mee op vakantie vond het altijd superleuk! maar ja die waren dan wel wat ouder... weet niet of ik me dochter van 5 met iemand anders mee op vakantie zou laten gaan hoor.. denk van niet eerlijk gezegd! vind ik ze dan net wat te klein voor.. maar misschien doen die ouders het wel
Ik weet niet voor hoelang je geboekt heb? Anders vraag je of ze een paar daagjes komt, het is maar 2 uurtjes rijden en dan hebben die ouders ook een uitje.
Vindt jou gedachte heel lief, ik persoonlijk zou mijn kind op zo'n jonge leeftijd niet "meegeven" maar goed iedereen is anders, wellicht vinden haar ouders het wel ok, zou iig heel leuk zijn voor de twee dametjes
Wij mochten ook altijd vriendinnetjes meenemen naar een vakantie binnen nederland. In mijn ogen is het dus ook echt niet gek. Ik zou het gewoon vragen!
hey, ik ben zelf ook zo... ik vind zoiets juist lief en goed bedoeld. en absoluut niet raar. kijk als haar ouders zeggen ja ik vind haar nog wat jong ofzo dat zou kunnen. maar aangezien je al aangeeft dat ze elkaar super goed kennen... en jullie als ouders kennen elkaar waarom dan niet?! hier is dochterlief (van mijn vriend) maar eens in de 2 weken, maar die staat op school altijd te roepen met een vriendinnetje mag ze bij ons slapen... tuurlijk waarom niet... ik heb meer vrije handen als ze samen zijn als dat ze alleen bij ons is. nu vermaken ze elkaar... anders hoor ik vaak ik verveel... en ik denk altijd maar zo... ik vond het vroeger ook prachtig als ik mocht gaan logeren... maar zo wie zo vragen staat vrij toch?! gewoon doen joh
Erg lief van je! Maar ik denk het zelfde als Female en Namya. İk denk ook dat ik Batuhan bijv niet mee zou sturen. Maar iedereen is anders.