Niet raar, leuk! Maar hangt inderdaad af of ze gewend is om uit logeren te gaan. Maar aan de andere kant, dat kunnen die ouders ook aangeven.
ikzelf zou mijn kind er nog te jong voor vinden maar de bedoeling wel leuk vinden als ze een jaar of wat ouder zou zijn geweest. mijn broer neemt ook overal andere kinderen mee naartoe en mijn nichtje mag ook om de haverklap met andere mensen mee om te logeren of ergens heen te gaan. dus het is vrij normaal denk ik.
Ook ik vind het geen raar maar juist een leuk idee ! En gebeurt volgens mij vrij veel hoor dat vriendjes/vriendinnetjes mee gaan op vakantie. Voor je dochter ook leuk. Gewoon vragen !
Leuk idee maarre...... Ik zou mijn dochter van 5 nooit mee laten gaan, nog net te jong. Wanneer ze wat ouder is en haar zwemdiploma´s heeft dan mag het (met moeite, haha). Wel ontzettend gul en lief van je!
Yes! De mama gaat akkoord. Heeft het vertrouwen in ons dat we goed opletten. Moet wel bellen en een smsje sturen. Het vriendinnetje heeft er zin in, en mijn dochter is he-le-maal door het dolle. ik laat het topic nu sluiten, maar ben super blij dat het mag!
gewoon een balletje opgooien bij haar ouders kan altijd. Is toch leuk?! als ze haar er te jong voor vinden zeggen ze het heus wel.
ik vind het helemaal niet raar, eigenlijk wel normaal, dus ook niet echt een moeder-theresa actie hoor. het is toch leuk als een vriend(innet)je mee mag/kan op vakantie? wij hadden vroeger ook altijd vriendinnetjes mee, maar ik ging ook vaak mee met (diezelfde) vriendinnetjes. de vraag is idd of de ouders het ' aandurven ' maar als het goede vrienden zijn dan zal dat wel goed zitten. veel plezier!
ben ik wel met je eens, ik denk ook dat ik dat net iets te jong zou vinden. tenzij beste ouders vrienden, maar dan nog? misschien dat dat wel groeit hoor, ik ben nog maar een mama in spe