wie kan mij helpen ik heb met de doptone proberen te luisteren na het hartje kan niet echt iets horen maar hij gaf soms wel een hartslag aan van 147 om 155 weet iemand hoe dit kan en is dat nou de hartslag van je kindje
Met een doptone kan het langer duren voor je de hartslag van je kindje hoort, met 9 weken gaat dat volgens mij nog niet altijd. Is misschien je eigen hartslag wel?
o ok maar dan vond ik het wel een hele hoge hartslag maar bedankt voor je antw heb wel meerdere berichten gelezen dat mensen ze met 9 weken konden horen en zien
ik heb het hartje voor het eerst gehoord met 8 weken. dus kan heel goed dat het jullie kindje was! maar volgens mij is de hartslag van de baby in het begin nog wat hoger..? kan zijn dat ik het mis heb hoor. voor jezelf is het wel een hoge hartslag! maar misschien van de spanning? vriendin van me ging de eerste keer hartje van mijn baby zoeken (zij wist hoe de doptone werkte en waar je best kon zoeken) toen ze zei dat ze de baby had schoot mijn hartslag ook gelijk even de lucht in!
nou ja bedankt voor jullie reacties probeer volgende week nog wel eens misschien is het nog te klein om het echt te horen hoop dat ik het snel kan horen want dan ben ik een stuk geruster pff wat een zenuwen hier
Ik hoorde een hartje bij ongeveer 9.5 week, dus het kan zeker! Maar je moet soms even goed zoeken, en vooral heel laag! Je zit snel te hoog.
o dank jullie wel voor jullie reactie dat geeft toch weer een beetje hoop ga woensdag nog wel eens proberen vind ik het niet is het jammer maar is toch beetje bevestiging als je het hoort kloppen he haha maar zal me niet druk maken heb verder weinig last en nog geen bloedverlies of wat ook maar gehad dus zal wel goed zitten
Heb je wel echt heel laag gezeten met de Doptone? Echt tegen je schaambot en dan hard drukken? Dan is de kans groot dat het wel het hartje van je kindje was. Maar op die termijn zit het echt nog onder je schaambot dus hoe lager hoe beter
Leuk hè, zo'n doptone! Het stelt je ook zo lekker gerust... Ik zou dit apparaat gelijk op MP te koop aanbieden, want in de stress zitten is ook niet goed (zowel voor jou als voor de kleine).
Je bent echt vroeg hoor om het hartje te kunnen horen met de doptone. Soms lukt het, maar veel vaker lukt het echt nog niet hoor. De hartslag die hij aangaf is heel hoog voor je eigen hartslag, dit kan je makkelijk zelf controleren door de hartslag te voelen bij je pols, hals of eventueel op je borst. Probeer het volgend weekend even weer! Succes!
Ik kreeg het hartje van m'n kindje pas met 11+4 wkn te pakken, de hartslag is wel sneller als bij jezelf dus gezien de waarden die je doptone aangeeft zou het wel die van je kleintje kunnen zijn.. De hartslag van mijn kindje schommelt altijd tussen de 130 en de 180 (rust en actief) normaal is rond de 150 dat is als ze gewoon wakker is (dat zijn de slagen per minuut