Wachten op uitslag van de nipt

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door josephinevh, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Pfffff ik moet nog een week wachten op de uitslag van de nipt. Ik ben echt zenuwachtig! Nog meer dames die toevallig wachten op de nipt of ander onderzoek?

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik weet hoe je je voelt. Heb enkele maanden geleden in hetzelfde schuitje gezeten. Kon nergens anders meer aan denken. Wij zouden de uitslag per mail krijgen, dus bij elke binnenkomende mail kreeg ik zowat een hartverzakking. Tot het moment werkelijk daar was... Ik opende de mail met een bonkend hart en daarin stond geschreven dat onze zoon geen van de trisomieen heeft. Samen met mijn man even gehuild van opluchting, en alle spanning eruit.
    Heel veel succes met afwachten, ik duim voor je voor een goede uitslag!

3. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Trouwens, ik lees in je handtekening dat jij de nipt ook in antwerpen hebt gedaan. Ik ook, en bij mij duurde de uitslag 9 dagen. Ik hoor dit van veel meiden, dus wie weet hoef je korter dan een week te wachten...

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Pfff nu maak je het wel heel spannend... Ik hoop dat ik het snel weet. Idd ook Antwerpen, alleen tegen mij zeiden ze echt vrijdag of zaterdag. Er stonden ook 26 dames op de lijst voor de test op de dag dat ik er was. Misschien hebben ze het nu heel druk? Maar 9 dagen inclusief zaterdag/zondag?

5. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik heb de nipt ook gedaan op 5 augustus en ik kan aan niets anders denken dan de uitslag!! Uiterlijk morgen kunnen wij die verwachten. Ik heb de nipt in Nederland gedaan.

6. Lissie1979

25 mei 2014
    31
    4
    8
    NULL
    NULL
    Wij hebben maandag 4 aug de Nipttest in het Amc gedaan.
    De uitslag zou tussen de 10 en 15 werkdagen duren...
    Op 12 aug kregen we het verlossende telefoontje.
    Dat ons wonder geen van de trisomieen had.

Hoop voor je dat je snel de uitslag mag krijgen en heel veel sterkte met die lange wachtdagen!!!
    Duim voor je...

7. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik heb geen idee hoeveel meiden er op dezelfde dag als mij getest werden. Ze zeiden tegen mij wel dat de uitslag tussen 10-14 dagen zou duren maar was bij ons dus gelukkig eerder. Die 9 dagen was incl weekend. Op een vrijdagavond rond 22:00 kregen we de mail. Ze werken dus schijnbaar ook 's avonds.

Nou meid toi toi toi. Laat even weten als je de uitslag hebt!

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Dankje! Ja ik laat het weten.. Pfff zit op werk maar elke keer schieten mijn gedachten naar de nipt!

9. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Spannend! Ik duim voor je!
    Hier ook NIPT gedaan in Antwerpen. Op woensdag de test laten doen en de vrijdag de week daarna de uitslag. Dus maar 10 dagen gewacht. Misschien bij jou ook al deze week. Vond het toen ook heel spannend maar gelukkig alles goed.

10. ster1980

ster1980 Lid

11 aug 2014
    34
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 6 weken geleden de NIPT test laten doen( kans van 1 op 26 down). We hebben de volle 3 weken moeten wachten op de uitslag. In het begin ging het nog wel maar die laatste dagen waren een ramp. Na 3 weken de uitslag. Geen van de trisomieen. Maar wel veel chromosoom 16. Daardoor toch nog een vruchtwaterpunctie en weer 3 weken wachten. Vorige week het verlossende telefoontje, alles goed met de kleine man. Ik snap de spanning. Het enige wat ik kan zeggen is ga leuke dingen doen en probeer bezig te blijven. Wat was je risico?

11. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Wat spannend voor jou! Ik heb net de mail gekregen en de uitslag is normaal. Wat een opluchting!

12. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Sorry ik breek even in met een vraag: @ster: heeft jou kindje ook een mozaik dan in de placenta? Want bij mij hetzelfde verhaal maar dan met chromosoom 7...ook kindje gezond na vruchtwaterpunctie...Hoe groeit jou kleine? Je mag me pb'en...

@ts: gefeliciteerd met het goede berichtje! Nu lekker genieten!

13. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Super goed nieuws! Gefeliciteerd.

14. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Ik heb vorige week maandag de nipt test laten doen in het Radboud. Ze zeiden dat het 15 werkdagen gaat duren (dus zonder het weekend meegerekend). Ik word bijna depressief van onzekerheid pfff, ik kan ook bijna aan niets anders denken.

15. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Juels, bij mij wordt het dinsdag 15 werkdagen, dus 3 weken totaal. Ik heb het ook in Nederland gedaan. Houd dus rekening met een lange wachttijd. Hopelijk is alles goed!

16. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Pfff wat een onzekerheid. Ik duim voor jullie!

17. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Waaachten duurt zo laaang! Wij hebben in NL (Amsterdam) bloed laten prikken en hadden na 1,5 week (7 werkdagen) de uitslag. Ik had zelf rekening gehouden met 2 weken (10 werkdagen), dus dat was een verassing op de bank! Gelukkig was alles ok en vinden we het superleuk dat we een jongetje krijgen in ons beider gezinnen met alleen meiden. Arme kind krijgt vrees ik veel moeders :O)

18. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ja, het amc is snel met het resultaat. Ik heb net gebeld met het ziekenhuis en ze hadden ook nog niets ontvangen. De laatste loodjes he..

19. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Wij krijgen ook een jongen!!

20. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Leuk, een jongen! Wij ook!
    Ik heb al een dochter van 9 jaar dus ik ben nu zoooooo benieuwd hoe een jongetje zal zijn. Ben over precies 4 weken uitgerekend....echt spannend!

Deel Deze Pagina