Hi! vandaag had ik een vroege echo, +/- 5 weken. Dit omdat ik teveel eitjes op springen had en een vrij-verbod kreeg. Die ochtend was het ‘kwaad’ al geschied Ze heeft 1 duidelijk vruchtzakje gezien en 1 twijfelgeval. Is er iemand van jullie die wat op kan maken uit deze echo foto’s? Ik mag over 2 weken weer terug maar dit worden hele lange weken...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jeetje wat spannend zeg! Het is nu allemaal zo klein dat het denk ik lastig te zeggen is. Misschien kan dat tweede vlekje ook nog een beetje bloed zijn van de innesteling? Denk dat niemand je een duidelijk antwoord kan geven en dat het echt even uitzitten wordt die weken. Ben reuze benieuwd! Hoe voel je je?
Ik heb 2x een tweeling zwangerschap gehad, helaas ook beide fout afgelopen maar dat terzijde. 1e keer duidelijk 2 vruchtzakjes te zien van ongeveer dezelfde grootte. 2e keer ook een vroege echo (wel met 6 weken). 1 vruchtzak van de grootte 6 weken, de andere een stuk kleiner, zonder vruchtje. Bleek een vanishing twin te zijn. Jij bent nog wat vroeger, dus het zal afwachten worden denk ik...
Gefeliciteerd!! Ik denk inderdaad ook afwachten. Ik heb pas met 7+5 een echo gehad en daar duidelijk 2 baby's . Maar goed je bent nog zo vroeg dat het lastig is om te zien. Ik begrijp wel dat ze twijfelen en dat die 2e toch ook een vruchtzak kan zijn. Spannend laat je het even weten?
Hi! vandaag een echo gehad. Nu +\- 7 weken zwanger van 1 kindje! Dat andere ‘zwarte’ vlekje is verdwenen.