GUO in aantocht

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Mikarun, Aug 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Morgen heb ik in het ziekenhuis een afspraak staan voor een GUO. Ik keek er best naar uit, heerlijk om je kindje weer te zien! Alleen wordt ik ook steeds zenuwachtiger naarmate het dichterbij komt :)
    Geweldig om weer een echo te hebben, maar het is ook toch weer een moment dat je kan horen dat er iets niet goed is. En dan is er tot nu toe wel geen reden om aan te nemen dat er iets niet goed zit, het wat als blijft steeds meer spoken.
    Hoe kwamen jullie door die zenuwen heen?

2. logo

logo Niet meer actief

Hoi,
    Eigenlijk was dat heel moeilijk maar mijn gevoel was die zwangerschap goed. Bij de eerste was dat niet goed. Ik probeerde naar mijn gevoel te luisteren. Verder wat afleiding zoeken.
    Ik hoop dat alles goed is. Succes!

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Is ook spannend. Ik probeer maar steeds te denken: het is wat het is, druk maken heeft geen zin, meestal is het allemaal goed. Maar het blijft gewoon erg spannend. Succes met de spanning en probeer ook een beetje te genieten van het kijken naar je ukkie.

4. mrsb

mrsb Actief lid

Oct 24, 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik drnk dat je zenuwachtig blijft tot het moment daar is. Maar ik heb drie guo's in het ziekenhuis gehad en verwacht er alsjeblieft niet teveel van. Het was absoluut niet leuk naar onze kindjes kijken. Het was een hele saaie echo en we kregen een paar stomme foto's mee. Ik was best teleurgesteld. Wel was het natuurlijk leuk om te horen wat het geslacht was.

Succes morgen! De kans is natuurlijk het allergrootst dat je gewoon een gezond kindje in je buik hebt!

5. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Bedankt voor de reacties! Ik doe inderdaad mijn best om er nuchter naar te kijken en denken dat het wel mee zal vallen met dat ze misschien wat raars tegenkomen.
    Half 12 moeten we er zijn, maar gelukkig hebben we eerst nog wat afleiding te zoeken op het werk :)

6. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Alles was goed!!! :D
    De echoscopiste en gyn in opleiding deden het heel leuk en erg prettig voor ons. Frummel was lekker bewegelijk, hihi. En we hebben zelfs nog even 3D beeld gehad :) Ik ben weer gerust in elk geval :)

7. logo

logo Niet meer actief

Wat fijn. Geniet ervan!

Share This Page