Hallo! Zwanger ben ik niet, maar mijn vriend en ik zijn wel bezig een kindje te krijgen. Een paar weken geleden had ik een missed abortion. Vandaag kreeg ik een nacontrole bij de gyn. Op de echo was (gelukkig) te zien dat alles goed, gezond en normaal was, ondanks dat het allemaal iets trager herstelde. Er zat zelfs alweer een eitje aan te komen. Ik kreeg groen licht om weer met een poging te beginnen om zwanger te raken. Ik zou binnen nu en 10 dagen mijn eisprong kunnen krijgen zei de gyn. Alleen... Ik word nu ineens ongesteld!! Of is het normaal om te bloeden na een inwendige echo? Of je nu zwanger bent of niet?
Ik weet niet hoe eel bloed je verliest. Maar ivm de MMM heb ik heel wat inwendige echo's gehad. In ongeveer de helft van de gevallen verloor ik daarna wat bloed. Volgens de gyn kwam dat doordat je vagina soms wat extra doorbloed is (met name rond je ovulatie). En daardoor sneller een adertje beschadigd kan zijn. Bij mij stopte het wel altijd na een dagje.
Bedankt voor je reactie! Ik ben er achter dat het niet door de echo komt. Menstruatie is toch echt doorgebroken (heel heftig, maar dat schijnt zo te horen). De gynaecoloog zat er toch echt naast. Maar ik ben wel opgelucht. Poging 1 kan weer beginnen...