Hoihoi! Tijdens de 17 weken echo heb ik gefilmd en kon daarvan deze screenshots maken. Het geslacht kunnen/willen ze pas bepalen met de 20-weken echo in dit ziekenhuis. Kunnen jullie hier al iets uit opmaken? Of ligt het er maar net aan van welke kant de boel bekeken wordt? Ik ben benieuwd!! I
Ik denk een meisje. Vooral door de onderste foto. Mijn echo leek hierop. Maar ben niet helemaal zeker.
Ja? Ik twijfel zo! Haha heb geprobeerd de beste foto's uit te knippen, maar op die bovenste lijkt het net alsof er iets zit! In het filmpje Zie je dat nog iets beter.. Maar ik neig nu ook meer naar meisje hoor!
Duidelijke foto's! Ik ben absoluut geen expert dus pin me er niet op vast maar ik zou denken een meisje, omdat ik geen uitsteeksel zie.
Mags, ik ben ook een leek en heb precies diezelfde gedachte! Toch gek als je al die tijd toch meer het gevoel hebt gehad dat het een jongen is
Hoi lotus, hier is een topic voor, daar zijn vast veel meiden die er verstand van hebben http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/388814-grote-potty-shot-topic-99.html
Je kunt hem als je wilt in het pottyshot topic plaatsen, daar zitten wat meer 'experts' Oh dat is al geantwoord zie ik
Ah bedankt meiden! Ga het daar ook nog even plaatsen In het filmpje zie ik wel een glimp van een uitsteeksel maar krijg er geen screenshot van. Ik zal nog even prutsen.. Ik twijfel echt!!
Deze foto: ...is 2 weken later als jouw foto. Denk dat het verschil wel duidelijk te zien is . De onze wordt een knulletje, de jouwe een dametje.
Ja? Ik twijfel echt... Ligt maar met aan het moment in het filmpje. Ik denk idd een meisje maar het blijft wel even spannend tot het eind! 😊
Ik neig ook naar een knul. Ik zie geen piemeltje maar t lijkt wel een balzakje. Kan je t filmpje niet uploaden? En een linkje plaatsen?
Haha.. Dit is dus hoe ik zelf ook zit. Het is te dik voor een meisje denk ik? Hm.... Echt spannend zo! Hoe kan ik het filmpje uploaden??
Ik denk een jongetje. Er zijn niet duidelijk 3 streepjes te zien, wat je wel ziet als het een meisje is.
Bij je eerste foto's lijkt het een meisje, maar bij de laatste zie ik ook een uitsteeksel. Ik zal even een foto uploaden van de geslachtsbepaling van onze zoon. Dit was met 16 weken en 4 dagen. Nog niet heel duidelijk een jongen. Ook zo'n klein uitsteeksel.( later met twintig weken echo en met de liggingsecho met 35 weken was het overduidelijk een jongen) Succes! Ben benieuwd wat het uiteindelijk is!
Anders ik wel! Over 3 weken heb ik de 20 weken echo en zal dan dit topic even updaten Ik moet zeggen dat ik nu nog nieuwsgieriger ben geworden haha....