Helloo ladies!! Weten jullie of dit een normale echo is voor 5/6 weken? Hebben nog geen hartje gehoord maar t was ook veel te vroeg zei de VK. Tijdens de echo zei ik: ohh ik zie iets zitten!!! Maar de VK zei dat t ook te vroeg was om wat te zien.. Maar.. Volgens mij zie ik iets zitten toch? Een klein C- vorming( in spiegelbeeld) boontje!? Ik heb pcos en zelfs met medicatie kreeg ik geen eisprong... Nu n jaar verder na n jaar geen medicatie te hebben gebruikt, ben ik gewoon echt zwanger!!!!! Het is echt ons wondertje!! En hopen nu alleen maar dat onze Boon blijft plakken!😁 Voor alle meiden hier heel veel succes en hopelijk mag iedereen lekker van hun zwangerschap genieten! X SaVi
Dit is normaal volgens mij hoor! Ik zie alleen een vruchtjezakje.... Maar dat is niet gek voor dit termijn. Hartje luisteren doen ze bij de meeste pas vanaf 12/13 weken. Maar je kan natuurlijk al eerder iets zien knipperen op de echo. Zo rond de 6 weken.
Ik zie enkel een vruchtzak en vooral in de vruchtzak heel veel slagschaduw. En dat kan een vertekend beeld geven. Bij 5+4 zat er hier een dooierzakje met mini stipje (vruchtje) en met 5+5 een kloppend hartje. Termijn klopte hier dus exact ivm ivf. Bij m'n andere zwangerschappen idem, alleen toen met 6+0 en 6+1 een kloppend hartje. Wellicht ook eerder, maar pas toen weer een echo.
Echo is niet van geweldige kwaliteit. Wat ik zie, lijkt absoluut te passen bij 5 1/2 week zwangerschap hoor. Geen zorgen, hopelijk hebben jullie snel een volgende echo met wel een vruchtje en kloppend hartje!
Dankjullie wel!! 10 Februari mag ik terug komen voor onze echo waar we als t goed is een hartje kunnen horen. Ik probeer me niet te druk te maken aangezien ik vollop zwangerschapssymptomen heb. Ben ergens natuurlijk wel doodsbang dat er iets mis is.. Maar was voor de eerste echo ook al bang dat mn baarmoeder leeg zou zijn. En dat was ie niet!!! Het is wel ontzettend interessant om van alles te lezen over hoe een zwangerschap en een emryootje zich ontwikkeld.. Maar toch wekt dit ook weer vragen, twijfels en angsten op. Hadden we thuis maar een echo apparaat he.. Dan zou ik de deur niet meer uitkomen X!