Eerste echo nog zo ver weg

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door NewMamma, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    Ik ben nu iets meer dan 6 weken zwanger van de tweede. Ruim twee weken geleden positief getest en op 23 januari staat de eerste echo gepland. Nog drie weken wachten dus en ik ben nu al op van de spanning.. Nog meer lotgenoten die tips hebben om de tijd door te komen? Dochter is 8 maanden en doet nog 2 dutjes per dag en met dit koude weer heb ik niet zoveel zin om naar buiten te gaan :D

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Heel herkenbaar. Ik heb morgen dan de echo maar heb me vanaf t moment dat ik belde voor een echo echt opgevreten en bang en onzeker gemaakt.

Probeer afleiding te zoeken, al kost me dat ook moeite.

Succes met afwachten.

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Ik kon ook niet wachten en heb daarom op eigen initiatief een echo laten maken bij een echo bureau toen ik precies 6 weken zwanger was. Het kostte me maar 15 euro! Heb toen ook het hartje zien kloppen :)

4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Het wachten is vervelend maar je moet maar denken dat een vroegere echo 9 van de 10 keer meer onzekerheid met zich medebrengt dat een geruststelling dus is het het wachten wel waard. Voor je het weet is het zover.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

5. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik leef met je mee, de verloskundigenpraktijk wilde mij vanochtend bellen om een afspraak in te plannen. Daar ging iets mis en ze mailden mij of ik hen wilde bellen. Ik las het om 12:15 en je kan iedere dag tussen 9:00 en 12:00 uur bellen. Dat was al een teleurstelling, ik wilde heel graag weten wanneer ik terecht kan.
    Morgenochtend ga ik direct bellen.

Ben ook een beetje ongeduldig :) succes met wachten!

6. NewMamma

NewMamma Lid

22 mei 2017
    38
    25
    18
    Vrouw
    Eergisteren een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! Ben nu 9 weken en 4 dagen. Over 3 weken een afspraak bij de verloskundige en dan kunnen we het hartje voor het eerst horen, zo spannend!

@ShallY hoe is jouw echo gegaan?
    @Salvatore vervelend he dat ze voor afspraken zo weinig bereikbaar zijn! Heb je nog een echo gehad inmiddels?

7. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Nee, 31 januari ben ik aan de beurt :)
    Fijn dat jouw echo goed was!

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat fijn een goede echo!!

Ik heb inmiddels al heel wat echo’s gehad en gisteren de termijnecho.
    Alles goed met de 2 mini’s!

9. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @ShallY wow ook een tweeling. Valt mij op dat er best wat tweelingen verwacht worden.

10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Oh vertel mij wat, ik heb pas de 27e m'n eerste termijn echo duurt nog zo lang. m'n vriend en ik zaten te denken om evt pretecho te doen. Ook door andere redenen. Maar andere word het echt wachten

Deel Deze Pagina