Dat is in ieder geval fijn om te weten, dat je niet langer dan 38 weken doorloopt. Dan kan je dochtertje ook gewoon haar verjaardag vieren. Ik vind het mooi dat jullie het kindje met zoveel onvoorwaardelijke liefde ontvangen. Heel bijzonder. En ik hoop eigenlijk heel hard voor jullie dat het toch een gezond kindje is. Want dat is natuurlijk de wens van iedere (aanstaande) ouder. Nogmaals veel sterkte, ook met de bevalling!
Die kans is ook aanwezig, gelukkig. Dus wij hopen er ook heel erg op. Maar je gaat toch van het ergste uit he, dan kan het hopelijk alleen maar mee vallen. Het is iig fijn dat haar hersenen en hartje er verder prima uit zien op alle echo's.. Het is voor ons een heel speciaal kindje. Ik zou niet zwanger kunnen worden zonder hulp maar dat is toch plotseling gebeurt. Dus wij zijn er van overtuigd dat het allemaal zo had moeten zijn en dat ons meisje ons heeft uitgekozen als haar ouders. We gaan gewoon onze stinkende best doen haar een heel fijn leven te geven!
Dat komt vast goed, ik zwerf hier veel rond! En je mag me altijd een PB sturen hoor! Ik zie trouwens ook nu pas dat ik jou ook mag feliciteren, geweldig!!
Ik heb geen idee of jullie er iets mee hebben, maar ik zal voor jullie allebei bidden. Dat jullie mooie gezonde kindjes op de wereld mogen zetten, want als ik het zo lees is het voor jullie allebei geen makkelijke weg geweest.