Misschien een beetje een rare vraag... maar heb zitten kijken op mp voor een bank en nu heb ik 2 best leuke gevonden voor niet teveel geld {zo rond de 250 euro} maar ik twijfel! Ik ben geen tweede handskoper maar onze bank is helaas pas 2 jaartjes {nog niet eens denk ik} oud en 1 heeft nu al scheurtjes én ik vind het niet bij ons intrieur passen.... Dus we willen een nieuwe bank maar omdat we zóveel moeten heb ik niet zo'n groot budget! Heb er een bij ikea gezien maar dan zijn we evengoed 1500 euro kwijt, wat ik best veel vind... Ik heb straks 2 kleine kindjes én een joekel van een hond die niet op de bank mag maar soms wel doet! Zouden jullie dat kopen? een tweedehandsbank? Gaat om leer.... misschien iemand al eens gedaan? waar moet ik op letten?
weet niet waar je op moet letten, ja iig dat de bank goed is maar ik zou het gewoon doen ik zelf heb een hoop 2dehands spullen in huis staan en dat is vooral ook voor de kleine die door huis racet met zn wagentjes en autotjes en dan vliegt er weer wat door t huis. vind het dan zonde leg dat geld gewoon opzij voor als de kleine ouder en wijzer is voor een heel nieuw interieur
Gewoon doen hoor! Mijn moeder heeft een tijdje geleden ook nog 2 super mooie banken weggedaan. Niet omdat ze af waren, maar omdat ze een ander interieur wilde. Ik zou er goed op letten of er geen slijtage plekjes op zitten. Of er geen stuk is doorgezakt. Dat het leer er nog goed uit ziet. En dat ie natuurlijk een beetje lekker zit. Maar als je echt geen 2dehands wil, dan zou je ook nog kunnen denken aan een bank van de Leen Bakker. Deze zijn meestal niet zo duur. Een vriendin van mij heeft ook een nepleren hoekbank van de leenbakker. Was maar 400 euro, en ze heeft hem al 4 jaar. Seats en Sofa's hebben ook goedkope banken, maar daarvan is de kwaliteit meestal echt belabberd.
Wij hebben 1,5 jaar geleden via marktplaats een bank gekocht. Toen we bij die mensen langskwamen zag je eigenlijk meteen dat de bank in goede staat was, er even op gezeten of hij niet van die 'doorzit plekken had' en ze hadden het aankoopbewijs nog.Pas een jaar oud de bank.De kleur was nog perfect. We zitten er nu nog met plezier op!
oke tnx dames.... consider hier nu een bank van seats en sofa's en 2 jaar oud en nu al scheurtjes enzo...
Wij hebben ook wel eens leren banken via Marktplaats verkocht, omdat we samen gingen wonen en gewoon teveel banken hadden om in de kamer te plaatsen. Was niets mis mee. Inderdaad even goed kijken of er geen scheurtjes inzitten en hij niet doorgezakt is. Mijn schoonmoeder heeft ook banken van Seats en Sofa's, zijn van leer, maar die hele bovenste beschermlaag is er gewoon vanaf, ziet er niet uit.
Oehhh 1500 voor een bankstel? Uhm das wel een hele grote bedrag niet? Daar heb ik mijn hele inboedel van gedaan Kijk hier eens meid! Ik heb een hele leuke link voor jou! Kelkoo Shopping NL - Online winkelen en prijsvergelijken En dan gewoon intypen wat je zoekt dan word je naar de site gestuurd die het goedkoopst is
ik heb mijn bank ook via mp. Het is dan geen leer, maar een stoffen bank, hij was 2 maanden oud, totaal ongebruikt, en ik kon hem voor minder dan de helft van de nieuwprijs overnemen. De mensen die hem gekocht hadden vonden hem toch niet mooi, maar hadden per ongeluk de bon weggegooid. Ik heb hem nu meer dan een jaar, en hij doet het nog perfect. Als hij er goed uitziet, het huis netjes is verder (ja daar let ik echt op, als het huis een puinzooi is dan hoef ik hem niet meer ) dan kan je het toch gewoon doen!!
Wij hebben wel gekozen voor een nieuw bankstel, maar wel bij Ikea, en we waren dan 800 euro kwijt voor een 3 en 2 zits, wel van stof, maar ikea is niet zo duur, je moet wel het goede kiezen
jases dretjuh, je bent al net zo als ikke, ik hoor het al! wahaha happygirl tja wil een leren ofja nep is ook ok... en wil persé een hoekje anders staat hier zoveel voor de radiator en dat vind ik niks. Of het wordt een bank met 2 stoeltjes
Als je op bezoek bent bij iemand dan weet je ook niet wat ze gedaan hebben op de bank en je zit er even zo goed op.. Ik zou het gewoon doen hoor, niks mis mee !
Ik heb laatst een buffel lederen bankstel van MP gekocht een 3 en 2 zits voor 50 euro! Bank was van stinkend rijkende mensen die in een kasteel wonen. Echt een kasteel! Bank is zgan en we hebben gewoon ontzettend veel geluk gehad
Dingen waar ik goed op zou letten als je gaat kijken is. Hoe zien de mensen/rest van het huis eruit. Is het gewoon netjes en schoon dan zou ik er niet zo een probleem mee hebben. Een andere kleine tip omdat je zelf een hond hebt; neem geen bank bij mensen die dieren hebben. De geur gaat natuurlijk in de bank zitten en dit kan jou hond ruiken waardoor zijn territorium willen afbakenen. Wij hebben ooit een bank overgenomen van schoonouders maar bleek dat hun kat er eens op had geplast met als gevolg dat onze katten het ook gingen doen en we na een week die bank moest weg gooien, getsie het was net een kattenbak. En een kennis heeft dit zelfde gehad maar dan met een hond, mensen hadden waarschijnlijk een puppy die ooit op de bank heeft geplast en hun hond die noooooit binnenplast ging dat wel opeens doen. Kleine tip over hoe je dat makkelijk kan zien; kijk naar de onder kant van de bank, als er bovenop geplast is loopt het plas als het ware door de bank heen en heb je aan de onderkant een vlek zitten. Als dat allemaal niet het geval is en de bank ziet er netjes uit tjha dan zie ik niet in waarom je geen tweede hands bank zou kunnen kopen. Even goed schoonmaken inspuiten eventueel met speciaal leerspuit en klaar ben je