Ik vind het voor een jongen niks maar ik ken wel een heel lief meisje dat Guus(je) heet. Dan vind ik het wel weer wat hebben.
Ik houd ervan! Stond ook op mijn lijstje, maar was onmogelijk om uit te spreken voor mn schoonfamilie haha
Ik vind het wat boers en oubollig klinken. Maar wel weer wat vlotter dan bijv Gijs. Er is niets geks over te zeggen. Dat vind ik zelf altijd wel prettig. Hou van normale namen en in die categorie valt het wel
Super leuk! Stond lang op mijn lijstje tot mijn zus mijn neefje Guus noemde 5,5 jaar geleden. Hij is ook een echte Guus en niet op een negatieve ouderwetse manier. Stoer mannetje!
Helemaal niks, klinkt ontzettend boers en daarnaast vind ik het een naam voor een sul. Niks stoers aan.
mooie naam! Stoer en toch lief tegelijk. Ik kan me er zo een jongentje bij voorstellen (en neen, hemelsblauw, geen boer of sul) Doen! Emilie
Ik vind hem geweldig, onze hond heet Guus en als die niet al Guus had geheten had ik er bij onze zoon wel over nagedacht. Het liedje krijt hij waarschijnlijk wel vaak te horen want die zingen onbekenden zelfs al voor mijn hond..
Boers, Guus kom naar huus, Guus meeuwis, ouderwets... Nee brengt geen goede associaties bij mij op,Gijs vind ik al ietsje beter..