Te verzonnen. En.. hoe spreek je het uit? Zou je een naam kiezen die jullie zioon steeds moet verbeteren/ spellen? Doet me ook een beetje denken aan die butler uit "the nanny" heette die ook niet zo?
Te verzonnen? Het is zeker niet verzonnen. En nee, dat was Niles. Miles is de Britse variant. Zo spreek je het uit: Mijls
Ik vind het niet te verzonnen, het is gewoon zoals gezegd niet mijn ding. Maar als jullie (deels) Engels zijn en het voor jullie de naam is gewoon doen!
Ik hou niet van Engelse namen, vind hem om die reden minder leuk. Ik vind het zeker geen lelijke naam! Als jullie hem leuk vinden, is dat zeker geen rare keus.
Niet zo mijn smaak. Ik zou het dan ook als Maails uitspreken. Net als Niles (vind ik al leuker!) Succes, als jullie 'm wel mooi vinden, gewoon doen!
Leuke engelse naam, maar ik heb bij Engelse namen soms wel zoiets, dat als nederlanders het uitspreken, die écht geen engels kennen, dat het dan gelijk wat lelijk wordt...
Ik vind Miles leuk Nu ben ik zelf ook wel van de Engele/Amerikaanse namen hoor Daarom hebben wij ons dochterje Hayley genoemd Ik hou er niet van als een naam vaak gebruikt wordt in de omgeving
Dat was ook het eerste dat ik dacht maar dat was Niles toch? Naam is ook niet mijn smaak. Maar goed, daarom verschillen smaken ook. Anders zou iedereen hetzelfde kiezen.
Ik vind het ook niet top,maar als jullie er gelukkig mee zijn gewoomn doen natuurlijk!!! Ik hou meer van Mason Mitch Jason Milan,toch ook engels!!